پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر برنامه درسی ملی برای کاهش زمان آموزش دروس در مدارس گفت: برنامه‌های آموزشی و اردویی برای کاهش مصرف دخانیات در میان نوجوانان اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش مدت زمان داده شده به فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد مشمولانی که در وضعیت عدم احراز رتبه جهت تعیین رتبه استحقاقی قرار دارند قابل تمدید نیست. بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش مدت زمان داده شده به فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد مشمولانی که در وضعیت عدم احراز رتبه جهت تعیین رتبه استحقاقی قرار دارند قابل تمدید نیست. به گزارش عرشه آنلاین،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش درباره امتحانات نهایی و نحوه برگزاری آنها یک اطلاعیه مهم صادر کرد وزارت آموزش و پرورش درباره امتحانات نهایی و نحوه برگزاری آنها یک اطلاعیه مهم صادر کرد به گزارش عرشه آنلاین، وزارت آموزش و پرورش در توضیحاتی درباره اعتراض دانش‌آموزان نسبت به وضعیت حوزه‌های امتحانات نهایی به‌ویژه در درس "زبان انگلیسی" گفت: دانش‌آموزان مشکلات را منعکس کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزارت آموزش و پرورش در توضیحاتی درباره اعتراض دانش‌آموزان نسبت به وضعیت حوزه‌های امتحانات نهایی به‌ویژه در درس "زبان انگلیسی" گفت: دانش‌آموزان مشکلات را منعکس کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدارس غیردولتی صرف‌نظر از خدماتی که ارائه می‌دهند، دامنه نفوذ بسیار نیرومندی دارند و برخی حامیان آنها، افراد سرشناسی هستند و در شوراهای رسمی و مراجع تصمیم‌گیری آموزش و پرورش حضور دارند و در برخی مواقع حتی اجازه ورود بازرسان را به مدارس خود نمی‌دهند!

وب‌گاه گسترش

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 30 هزار پایگاه تابستانی برای دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است. او اظهار داشت: فعالیت‌های اردویی با عنوان «اردو نو»، توجه به اربعین حسینی، عید سعید غدیر خم، استعدادیابی دانش‌آموزان در سکوی «کاری‌نو»، مهارت‌آموزی و... از جمله برنامه‌های تابستانی برای دانش‌آموزان می‌باشد.

وب‌گاه گسترش

به گفته وزارت آموزش و پرورش، معلمانی که هنوز رتبه ندارند، تا تاریخ 21 تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، مدارک خود را بارگذاری و ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری عرصه دیپلماسی را از موفق‌ترین حوزه‌های کاری دولت مردمی با محوریت شخص شهید آیت الله رئیسی و همراهی شهید امیرعبداللهیان دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به پرکاری، تلاش‌های موثر و دستاورد‌های ارزشمند مدیریت شهید رئیسی، تیز‌بینی و اشراف ایشان در تشخیص اهم و مهم بودن مسائل کشور را عامل اصلی پیشرفت در انجام کار‌ها و به نتیجه رسیدن اقدامات اساسی و مهم بر زمین مانده دانست و افزود: اگرچه این موفقیت‌های بزرگ دولت مردمی در زمان حیات...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: لایحه اهدای تخمک با نظر پزشکان، متخصصان و صاحب‌نظران مسائل شرعی در دست بررسی و تدوین است که در مراحل نهایی قرار دارد وبه زودی ابلاغ می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر آموزش و پرورش با تشریح فرآیند تعیین شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی 04-1403، گفت: نزدیک به 40 درصد شهریه‌های مدارس در کشور بین 10 تا 20 میلیون تومان برآورد شده و قریب به 34 درصد شهریه‌های مدارس هم بین 20 تا 30 میلیون تومان تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: شهریه کمتر از یک درصد مدارس بین 70 تا 80 میلیون تومان است و مدارس باید شهریه اعلام شده در سامانه مشارکت‌ها را از خانواده دریافت کنند.

وب‌گاه تابناک

معاون وزیر آموزش و پرورش از تعیین «شهریه» سال تحصیلی 1403-1404 مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: شهریه این مدارس متناسب با خدمات و شاخص‌های آموزشی و تربیتی مدارس و به صورت منطقه‌ای در کشور تعیین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به توقف سیر نزولی کاهش جمعیت گفت: در حال حاضر می‌بینیم که بسیاری از خانواده‌های متمول، فرزند کمتری نسبت به خانواده‌هایی دارند که وضعیت مالی نامناسب‌تری دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مراسم در 7 رشته معماری، طراحی داخلی، طراحی صنعتی، مبلمان، نورپردازی، گرافیک و عکاسی در سالن خلیج فارس برگزار شد. اعضای هیئت داوران این مراسم نیز از 16 کشور مختلف از سراسر جهان از بین برترین هنرمندان، طراحان، معماران و اساتید مطرح بودند. استاندارد بالای این مسابقه، سطح بالای داوران بین‌المللی، ارتباطات و همکاری این مؤسسه با سازمان‌ها، دانشگاه‌ها...