پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به توقف سیر نزولی کاهش جمعیت گفت: در حال حاضر می‌بینیم که بسیاری از خانواده‌های متمول، فرزند کمتری نسبت به خانواده‌هایی دارند که وضعیت مالی نامناسب‌تری دارند.

وب‌گاه الف

سرپرست ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت جمع‌بندی دستاوردهای دولت و اطلاع‌رسانی شایسته آنها، عرصه دیپلماسی را از موفق‌ترین حوزه‌های کاری دولت مردمی با محوریت شخص شهید آیت الله رئیسی و همراهی شهید امیرعبداللهیان دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از این به بعد دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تغییر نام داد و با برند دانشگاه ملی مهارت شناخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه فعالیت‌های کشور در عرصه فضایی به نوعی در دولت سیزدهم مجددا احیا شد، به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد، در زمینه تامین منابع لازم سازمان فضایی کشور مساعدت لازم را به عمل آورد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در خصوص میزان متغیر‌های شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 1404-1403 گفت: نزدیک به 40 درصد شهریه‌های مدارس در کشور بین 10 تا 20 میلیون تومان برآورد شده و قریب به 34 درصد شهریه‌های مدارس نیز بین 20 تا 30 میلیون تومان تعیین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: یک پلتفرم ایرانی با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل‌های هوشمندانه‌ای را به معدن‌کاران ارائه می‌دهد و به آنها در بهینه‌سازی فرآیندها، پیش‌بینی خطرات احتمالی کمک می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس غیردولتی را اعلام کرد. رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس غیردولتی را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی 1404- 1403...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهنگیانی که در نیمه دوم سال 1400 بازنشسته شده اند با ارسال پیام خواستار اصلاح احکام بازنشستگی از مسئولان شدند. شهروند خبرنگار ما ارسال پیام از مسئولان درخواست اصلاح احکام بازنشستگی فرهنگیان برای بازنشستگان نیمه دوم سال 1400 را کرد. به گزارش عرشه آنلاین، فرهنگیانی که در نیمه دوم سال 1400 بازنشسته شده اند با ارسال پیام خواستار اصلاح احکام بازنشستگی از مسئولان شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از این به بعد دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تغییر نام داد و با برند دانشگاه ملی مهارت شناخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: من از برخی انتقادات مبنی بر "فمنیستی" بودن لایحه تأمی امنیت زنان تعجب می‌کنم! اینکه رهبری فرمودند قوانین سختی بنویسید تا کسی جرأت نکند در خانه به زن ها ظلم کند، صریح قرآن و روایات است. حالا روی کاغذ آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهریه سال تحصیلی 1403-1404 مدارس غیردولتی تعیین شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای طرح ملی سواد سلامت آموزی در 11 استان کشور با هدف آموزش سبک زندگی سالم ایرانی - اسلامی به دانش آموزان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار تاکید کرد: همه تلاش ما این است که متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را چه در سازمان بازنشستگی کشوری و چه در سازمان تأمین اجتماعی اجرایی و عملیاتی کنیم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش ما این است که متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را چه در سازمان بازنشستگی کشوری و چه در سازمان تأمین اجتماعی اجرایی و عملیاتی کنیم. صولت مرتضوی افزود: در حوزه توسعه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش یک فرصت برای رتبه بندی معلمان فاقد رتبه با راه اندازی یک سامانه فراهم کرده است وزارت آموزش و پرورش یک فرصت برای رتبه بندی معلمان فاقد رتبه با راه اندازی یک سامانه فراهم کرده است به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، معلمان فاقد رتبه تا 21 تیرماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت‌نام اقدام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی 1404- 1403 خبر داد و گفت: این نرخ ها متناسب با خدمات و شاخص های آموزشی و تربیتی مدارس و به صورت منطقه‌ای در کشور تعیین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم شیرعلی رئیس ایسپا گفت: نتایج نظرسنجی نشان داد 39.5 درصد از پاسخگویان در نظرسنجی مورد اشاره گفتند با آمدن رئیس جمهور جدید وضعیت کشور بهتر خواهد شد، این امر نشان می دهد شانس مسعود پزشکیان برای انتخابات بیشتر شده است. ابراهیم شیرعلی رئیس ایسپا می‌گوید: نتایج نظرسنجی نشان داد 39.5 درصد از پاسخگویان در نظرسنجی مورد اشاره گفتند با آمدن رئیس جمهور جدید وضعیت کشور بهتر خواهد شد. در...