پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بیکاری جوانان، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با الهام گرفتن از راهبرد شهید آیت الله رییسی و با تمرکززدایی، ایجادشفافیت و افزایش مسئولیت مردمی و با برنامه مدون قابل حل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق علوم و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شناخت کامل از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور و با کوله باری از تجربه پا به این عرصه گذاشتم. از وزارت تا سفارت از معلمی تا استاد دانشگاه و سه دوره نمایندگی مردم در خانه ملت و همچنین حضور شورای اسلامی شهر و وزارت آموزش و پرورش آمدم. وی...

وب‌گاه مشرق نیوز

زاهدی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با برنامه وکارنامه آمده ام.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق آموزش و پرورش برای ثبت نام در انتخابات وارد ستاد انتخابات کشور شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با بیان اینکه تعداد 15 بنای تاریخی ثبت شده گیلان در اختیار آموزش و پرورش است، گفت: مدارس بالای نیم قرن قدمت به اماکن گردشگری و بوم‌گردی تبدیل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال زاده گفت: مردم ایران در شرایط کنونی چشم به راه دولتی هستند که بتواند بر اساس میثاقی که با ملت خواهد بست.

خبرگزاری تسنیم

محمدحسن نامی، محمدمهدی زاهدی و علیرضا افشار با حضور در ساختمان وزارت کشور، در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مردم مدار خود را وقف ملت ایران خواهد کرد و نشان می دهد از دل و جان پای کار مردم ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان دقیق واریز مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی فرهنگیان و معلمان بازنشسته 1400 مشخص شد. زمان دقیق واریز مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی فرهنگیان و معلمان بازنشسته 1400 مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس این خبر، هم اکنون مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی بازنشستگان 1400 در حال واریز و تسویه می باشد.

وب‌گاه گسترش

رئیس کارگروه امنیت آزمون‌های نهایی اعلام کرد: به‌زودی با کسانی که ادعای فروش سوالات امتحانی دارند، برخورد‌های قانونی صورت خواهد گرفت. در این گزارش، به بررسی خرید و فروش سوالات کنکور سراسری سال 1403 پرداختیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعرفه ارائه خدمات معلمان و فرهنگیان از سوی آموزش و پرورش در امتحانات نهایی اعلام شد. تعرفه ارائه خدمات معلمان و فرهنگیان از سوی آموزش و پرورش در امتحانات نهایی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش تعرفه ارائه خدمات معلمان در امتحانات در سال جاری اجرایی می‌شود و شاید در زمان برگزاری آزمون‌ها بخشی از آن پرداخت...

خبرگزاری تسنیم

با توجه به نیاز شهروندان تهرانی به مسکن و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد، سالانه به حدود 150 هزار واحد مسکونی احتیاج دارد که در 10 سال گذشته با توجه به رکود و قفل شدن ساخت و ساز به‌طور میانگین سالانه تنها برای 65 هزار واحد پروانه صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش تعرفه ارائه خدمات معلمان در امتحانات در سال جاری اجرایی می‌شود و شاید در زمان برگزاری آزمون‌ها بخشی از آن پرداخت شود.

وب‌گاه عصر ایران

با عنایت به اعلام حوزه ستادی مبنی بر اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیروهای مسلح، به اطلاع می‌رساند متقاضیان می‌تواند طبق دارا بودن شرایط به آموزش و پرورش منطقه خود واحد امور اداری در خصوص تشکیل پرونده مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: همزمان با آغاز فصل برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، موضوع تبلیغات فروش یا واگذاری سؤالات امتحان نهایی در کارگروه های ویژه عملیاتی پلیس سایبری کشور در حال رصد است. رئیس پلیس فتا فراجا گفت: همزمان با آغاز فصل برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، موضوع تبلیغات فروش یا واگذاری سؤالات امتحان نهایی در کارگروه های ویژه عملیاتی پلیس سایبری کشور در حال رصد است. سردار...