یک‌شنبه 8 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، اعتراضات گزینشی متقاضیان در اسرع وقت مورد تجدید نظر قرار گرفته و گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود. معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، اعتراضات گزینشی متقاضیان در اسرع وقت مورد تجدید نظر قرار گرفته و گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود. به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه جریان با موضوع بررسی سنجش و پذیرش دانشجو با حضور دکتر ابراهیم سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد. برنامه جریان با موضوع بررسی سنجش و پذیرش دانشجو با حضور دکتر ابراهیم سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش عرشه...

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: انتقال علمی در نظام آموزشی به خوبی به پیش می‌رود اما روی انتقال مفاهیم انسانی، اخلاقی و دینی باید بیشتر کار کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

، حقوق ماه شهریور کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از عصر روز شنبه، 31 شهریور 1403 به حساب ذینفعان واریز خواهد شد. زمان پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش برای شهریور ماه 1403 اعلام گردید. به گزارش عرشه آنلاین؛ حقوق ماه شهریور کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از عصر روز شنبه، 31 شهریور 1403 به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، اعتراضات گزینشی متقاضیان در اسرع وقت مورد تجدید نظر قرار گرفته و گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود.

وب‌گاه فرارو

یک پزشک عمومی و دانشجوی دکترای مطالعات اعتیاد، می‌گوید که طبق شواهد علمی، کاهش سرمایه اجتماعی، افزایش نارضایتی عمومی و رشد نابسامانی‌های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی می‌تواند فرد، اقلیت یا اکثریتی را به مصرف مواد یا مشروب سوق دهد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کارخانه مازندران از روشن شدن خط دوم تولید کاغذ در این کارخانه بدنبال افزایش سهمیه برق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدارس باز شد و بهانه و دستاویز پدر و مادر‌ها هم کلید خورد.. سختگیری برای چیست؟ برای دکتر و مهندس شدن؟! قرار است الفبا یاد بگیریم تا با هم حرف بزنیم تا برای هم بنویسیم تا شعر بگوییم تا بهتر بفهمیم نه اینکه لزوماً دکتر و مهندس شویم!

وب‌گاه گسترش

زمان پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش برای شهریور ماه 1403 اعلام گردید.

خبرگزاری مهر

نماینده رئیس جمهور در اداره امور گزینش کشور ابراز امیدواری کرد که با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد. دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با اعلام احضار محمد مهاجری به دادسرای تهران، صبح امروز این فعال رسانه‌ای برای ادای توضیحات و ارائه مدارک...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای آغاز سال تحصیلی را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته‌های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای سراسری مهرماه 1403 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا تاریخ سوم مهر تمدید گردید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس، گفت: والدین نسبت برچسب سرویس مدارس دقت داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به سنجش سلامت 99 درصد نوآموزان در بدو ورود به دبستان گفت‌: مدارس استثنایی در اجرای طرح مهر، همسو با مدارس عادی آماده بازگشایی هستند.