دوشنبه 11 تیر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به شهریه جدید مدارس غیردولتی گفت: «بخشی از دریافت‌ها و هزینه‌های جانبی در مدارس غیردولتی تابع نظام نرخ گذاری ستاد تنظیم بازار و به تصمیمات انجمن اولیاء و مربیان مدارس اعم از هزینه‌های پذیرایی ناهار، سرویس مدرسه، پوشش دانش‌آموزی و... که به هیچ عنوان با شهریه قانونی مدارس ارتباط ندارد، مربوط می‌شود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح روز شنبه 26 خرداد 1403 با حضور وزیر آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت‌های تابستانی خود را در مرکز شماره 30 کانون به شکل نمادین شروع کرد. در ابتدای این مراسم، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از گشایش برنامه‌های تابستانی کانون بیان کرد: در سند برنامه بنیادین یکی از مفاهیم بسیار مهم در بحث آموزش «موقعیت‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

پذیرفته‌شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام دبیری آموزش‌وپرورش 5 روز فرصت دارند با مراجعه به درگاه اینترتی اعلام‌شده، اسناد و مدارک مورد نیاز را بارگذاری و کاربرگ‌ها را تکمیل کنند.

وب‌گاه فرارو

پذیرفته‌شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام دبیری آموزش‌وپرورش 5 روز فرصت دارند با مراجعه به درگاه اینترتی اعلام‌شده، اسناد و مدارک مورد نیاز را بارگذاری و کاربرگ‌ها را تکمیل کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز در حالی 28 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار شد که بیش از 381 هزار متقاضی در آن ثبت نام کرده و با هم به رقابت پرداختند حال آنکه این وزارتخانه تنها مجوز جذب 24 هزار و 889 نفر را از سازمان اداری استخدامی اخذ کرده است. بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج اولیه،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ سومین مهمان برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوسیما سعیدجلیلی بود. در این برنامه، محمدهادی همایون و شهرام یزدانی به عنوان مشاوران جلیلی حضور یافتند. همچنین شهاب اسفندیاری، حسین انتظامی و الهام یاوری سه کارشناس حوزه فرهنگ در این میزگرد سوالات گوناگونی در حوزه فرهنگ را برای این کاندیدا مطرح کردند. سعید جلیلی برنامه را با اشاره به...

وب‌گاه عصر ایران

عاطفه سادات مدبرنژاد در گردهمایی شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در اصفهان گفت: از استان‌ها خواسته شده است که با همکاری مراجع مربوطه و برگزاری جلساتی با اداره صمت و اتحادیه‌های مرتبط، نرخ لباس فرم دانش‌آموزی را بر اساس کیفیت و جنس لباس تعیین و به والدین اطلاع‌رسانی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی گفت: اگر بحرانی ایجاد می شود، آن را با ابزار صرفا امنیتی اطلاعاتی نمی‌خواهیم حل کنیم بلکه با روشنگری و بصیرت بخشی دنبال می کنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دوستانی که نگاه مثبت به حجاب دارند ایرادهایی می گیرند اما قانون نباید تابع سلیقه ها باشد وقتی ما با دانشجویان صحبت می کردیم حرف ما را می پذیرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: زن در فرهنگ ایرانی اسلامی نقش پرشکوهی ایفا کرده است. گفته می شود غرب در مساله زن و خانواده به بن بست رسیده است. حجاب و زن نقطه قوت ما است و باید تمدن خود را در این زمینه به رخ جهان بکشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه رویکرد فرهنگی باید قدرتمند باشد و فشار حداکثری را دفع کند، خاطرنشان کرد: دولت شهید رئیسی این مبنا را جدی گرفت و فروش نفت به 2 میلیون بشکه رسید و مقام رسمی دشمن اعلام کرد فشار حداکثری شکست فاحش خورد. اگر رویکرد فرهنگی شما «ما می توانیم» باشد این موفقیت به دست می‌آید.

وب‌گاه 55 آنلاین

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 1403 که در روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 برگزار شد، می‌رساند کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان این رشته‌های شغلی امروز شنبه 26 خردادماه 1403 روی سایت قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

آخرین گزارش دریافتی نشان می‌دهد که قیمت لباس فرم مدارس در تهران بین 548 هزار تومان تا 825 هزار و پانصد تومان متغیر است. برای پیراهن و شلوار، قیمت کف 548 هزار تومان و سقف 825 هزار و پانصد تومان تعیین شده است. همچنین، برای کت و شلوار، قیمت کف یک میلیون و 916 هزار تومان است. استان‌ها نیز موظف هستند از ظرفیت هنرستان‌ها برای تولید لباس فرم استفاده کنند.

وب‌گاه فرارو

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس اردیبهشت ماه پرداخت شده و تلاش داریم با دستان توانمند شما عزیزان، این پرداختی‌ها به صورت ماهانه انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان این رشته‌های شغلی امروز شنبه 26 خردادماه 1403 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام ارزشیابی کشور اعلام کرد: به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1403 که در روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 برگزار...

خبرگزاری تسنیم

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای خطاب به نامزد‌های چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری 40 سوال در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مطرح کرد.