چهارشنبه 13 تیر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه گسترش

براین اساس در دو ماهه 1403، 56.9 هزار میلیارد تومان مالیات بر کالا و خدمات وصول شده است که بخش عمده آن مربوط به مالیات بر ارزش افزوده معادل 41.4 هزار میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرم افزار بیمه تکمیلی ملت به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان طراحی شده و امکانات متعددی را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. نرم افزار بیمه تکمیلی ملت به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان طراحی شده و امکانات متعددی را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، با هدف ارائه خدمات نوین و تسهیل امور درمانی بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: چندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت حقوق خرداد ماه 1403 کارکنان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش از جمله معلمان و فرهنگیان مشخص شد. زمان پرداخت حقوق خرداد ماه 1403 کارکنان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش از جمله معلمان و فرهنگیان مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس این خبر، حقوق خردادماه ماه شاغلان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش از بعد از ظهر پنج شنبه 31 خرداد ماه به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

براساس آخرین خبرها، حقوق خرداد 1403 فرهنگیان، تا امروز (چهارشنبه 30 خرداد 1403) واریز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

آزمون ورودی مدارس سمپاد برای پایه هفتم و دهم و مدارس نمونه دولتی برای پایه دهم در روزهای پنجشنبه 31 خرداد و جمعه اول تیر 1403 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

بررسی عوامل مؤثر بر پیشرفت و توسعه در جوامع پیشرفته نشان می‌دهد که تمامی این کشورها از سیستم آموزشی و پرورشی قوی و کارآمد بهره مند هستند. نقش آموزش و پرورش در شکل دادن به نیروهای کاری متعهد، دانشجو، متخصص و ماهر بسیار حائز اهمیت است.

خبرگزاری تسنیم

عضو پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اشتباه آموزش و پرورش در امتحانات هماهنگ پایه ششم و نهم گفت: آزمون‌های هماهنگ ملی باید در پایه پنجم و هشتم برگزار شود و هدف آن رتبه‌بندی دانش‌آموزان و مدارس نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرایند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری) سال 1403 آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

اینکه بعد از سال‌ها به نیروی خرید خدماتی بگوییم به شما دیگر نیاز نداریم، یا بعد از چند ماه کار، حقوق ناچیزی در اختیار آن‌ها بگذاریم، زیبنده جامعه آموزش‌وپرورش و نظام فرهنگیان کشور نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1403 توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام ارزشیابی کشور روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 برگزار شد، نتایج اولیه متقاضیان این رشته‌های شغلی روز شنبه 26 خردادماه 1403 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت؛ لذا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خشایار فهیم، با بیان اینکه اولین بخش مربوط به پویش‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری است گفت: در پویش پای کار ایران که همکاری مشترک با معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، شبکه امید و حوزه هنری در جریان است از نوجوانان خواسته شده در پنج محور آینده شغلی، مهارت آموزی، آینده تحصیلی، آینده انقلاب اسلامی و کنشگری اجتماعی، انتظارات خود را از رئیس جمهور...

وب‌گاه گسترش

گفتن اینکه پس از گذشت سال‌ها از نیروهای خرید خدماتی استفاده نمی‌کنیم یا پس از چند ماه کار، حقوق کمی به آن‌ها پرداخت می‌کنیم، زیبایی جامعه آموزش و پرورش و نظام فرهنگی کشور را نشان نمی‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینکه بعد از سال‌ها به نیروی خرید خدماتی بگوییم به شما دیگر نیاز نداریم، یا بعد از چند ماه کار، حقوق ناچیزی در اختیار آن‌ها بگذاریم، زیبنده جامعه آموزش و پرورش و نظام فرهنگیان کشور نیست. مهدی محمدیان (فعال صنفیِ فرهنگیان)، در خصوص انتظارات فرهنگیان از دولت آینده گفت: در ابتدا بگویم که ما یک گله‌ی بزرگ داریم؛ همیشه قبل از انتخابات در مورد معیشتِ بد و وضعیت زندگی و منزلتِ پایینِ معلمان...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنائی کشور با بیان اینکه نوبت‌گیری و ارزیابی برنامه جهش تحصیلی دانش‌آموزان در سال‌تحصیلی 1403 از دهم اردیبهشت آغاز و فردا (31 خرداد) به پایان می‌رسد، گفت: «هدف از این کار، شناسایی به هنگام دانش‌آموزان دارای ظرفیت‌های شخصیتی، هوشی، روان‌شناختی ویژه و اصلاح یا بهبود و ارتقای فرایند یاددهی و یادگیری آن‌ها است.»