دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: ایجاد وحدت و انسجام در عرصه داخلی و در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، عزت و اقتدار ما را ارتقا می‌بخشد.

وب‌گاه الف

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن ادعای اینکه مدارس این استان امسال با کمبود معلم مواجه نیست گفت: حق‌التدریس به معنای کمبود معلم در مدارس استان سمنان نیست.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش آموزان استان در پنج هزار و 800 کلاس درس خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برای برخی از رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش امسال کتابی چاپ نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: یک میلیون و 216 هزار دانش آموز هنوز برای کتاب‌های درسی ثبت‌نام نکرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور 72 هزار معلم جدید، مهر 1403 سرکلاس می‌روند.

وب‌گاه گسترش

سلام ستوده، نماینده مجلس درباره کمبود نیرو در آموزش و پرورش گفت: در سطح کشور با کمبود معلم روبرو هستیم، در حالی که ظرفیت پذیرش و جذب وجود دارد. اما متأسفانه، برخی کدها و ماده‌ها و تبصره‌ها مانع از به کارگیری این افراد شده‌اند. از مسئولان خواهش می‌کنم که کد 19 را حذف کنند، زیرا کدهای 4، 5 و 6 نیز مانع جذب این عزیزان شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر از مصوبه کنکوری این شورا حمایت لازم صورت گیرد با انجام اصلاحاتی، می‌توانیم شاهد نتایج خوبی باشیم.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور 72 هزار معلم جدید، مهر 1403 سرکلاس می‌روند.

خبرگزاری مهر

دبیر همایش سواد رسانه‌ای گفت: سواد رسانه‌ای در ایران باید تبدیل به یک نهضت و یک فرهنگ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، افزایش حجم بازنشستگی معلمان در آموزش و پرورش و رشد جمعیت دانش‌آموزی منجر به ایجاد ناترازی و کمبود معلم در این وزارتخانه شده است. البته این همه علت‌ها نیست. رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره این موارد از اقدامات سه سال گذشته برای حل این ناترازی در مهم‌ترین وزارتخانه کشور گفته است. میثم لطیفی؛ رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور میزان صدور...

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری ناوگان و افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط آموزشی هستیم. اتوبوس هفته اول مهر برای دانش‌آموزان رایگان است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از دریافت 1500 اتوبوس از محل قرارداد با تولیدکنندگان داخلی در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: 100 دستگاه اتوبوس برقی نیز از محل قراداد با چین در راه تهران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان