دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت 24 هزار معلم جدید استخدام خواهند شد که دو روش برای استخدام مدنظر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی تغییر تحولات در سطح وزارتخانه بیان کرد: برخی از این تغییرات اجتناب ناپذیر و ضروری بوده است و همه این تغییرات در راستای بهبود، تحول و ارتقای نظام آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وب‌گاه گسترش

کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری در نامه‌ای به رئیس مجلس، از وی خواست تا به بررسی نهایی آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بپردازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما به شهردار گفتیم آمادگی پاسخگویی داشته باشد، گفت: ما هنوز از وی دعوت نکردیم، اما دعوت می‌کنیم که در مورد مسکن گزارشات خود را ارائه دهد.

وب‌گاه فرارو

این روز‌ها بسیاری از خانواده‌ها، فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه آماده می‌کنند؛ اما اگر در بین آن‌ها باشید، متوجه می‌شوید که چه روز‌های پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذرانند. بر اساس آخرین آمار ارائه‌شده از سوی حمید طریفی‌حسینی، معاون سابق آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، امسال 80درصد کار ثبت‌نام پایه اول انجام شده است و کل دوره ابتدایی هم آمار 90درصدی را در ثبت‌نام از آن خود کرده است، پیش‌بینی‌ها...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تمدید مجوز فعالیت این مدارس را منوط به کسب صلاحیت‌های لازم دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش انتصابات جدیدی در حوزه معاونت‌های این وزارتخانه صورت گرفت. در جلسه روز شنبه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش انتصابات جدیدی در حوزه معاونت‌های این وزارتخانه صورت گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش «رضوان حکیم زاده» با حفظ سمت در معاونت آموزش ابتدایی به عنوان سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک معرفی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز سنجش و ارزیابی کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: دستیابی داوطلبان مناطق محروم به رتبه‌های برتر کنکور بیشتر شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز از شهردار برای ارائه گزارش در صحن دعوت نکرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری تهران انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی - مهمان این برنامه بود. وی با بیان اینکه در کمیسیون آموزش مجلس، موافق تاثیر معدل بودیم ولی نه به اندازه پنجاه درصد اظهار کرد: همچنین اعتقاد داریم دروس عمومی هم باید در کنکور باشند، پافشاری نمایندگان موجب شد مصوبه به مجمع تشخیص مصلحت برود ولی نظر مجمع، به نفع مصوبه شورای عالی انقلاب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام خسروپناه در گفت و گو با شبکه آموزش درباره رویداد «الف‌تا» اظهار کرد: این رویداد بسیار درس آموز بود، در جریان بازدید از دستاورد‌های مدارس مدیران، دغدغه‌هایی داشتند، این نگاه باید در حکمرانی آموزش و پرورش اثرگذار باشد قطعا زمینه این اثرگذاری را فراهم خواهیم کرد. وی ادامه داد: این نمایشگاه به‌عنوان کار ارزنده، باید استمرار پیدا کند و...

خبرگزاری مهر

مدرس دانشگاه فرهنگیان در آستانه بازگشایی مدارس به معلمان توصیه کرد: دانش آموز مسافر یادگیری در مدرسه است. این سفر را برایش خوشایند کنید به نحوی که دوباره دوست داشته باشد همسفر شما شود.