دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: 7700 کلاس درس با تراکم جمعیت بالای 40 نفر دادیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق گزارش وزیر آموزش و پرورش، حدود 16000 نفر از کارنامه سبزها در قالب تکمیل ظرفیت بکارگرفته خواهند شد و همه نیروهایی که یک سال به صورت تمام وقت در 5 سال گذشته کار کرده‌اند، به صورت حق‌التدریس جذب می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان صداوسیما در حکمی علیرضا کیخا را به عنوان معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهنگیان شاغل و همچنین پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دریافت خدمات آموزشی و گذراندن کلاس‌های مهارت آموزی باید هر چه سریعتر به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند. فرهنگیان شاغل و همچنین پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دریافت خدمات آموزشی و گذراندن کلاس‌های مهارت آموزی باید هر چه سریعتر به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند. به...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 7700 کلاس درس بالای 40 دانش‌آموز دارند، گفت: اگر سمپاد را از مدارس دولتی و مدارس خاص را از مدارس غیردولتی حذف کنیم، عملکرد مدارس دولتی از غیردولتی بهتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم اهواز در مجلس نسبت به تاخیر شش ماهه در اجرای متناسب سازی حقوق انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

اخیراً گزارشی در فضای مجازی مربوط به تخریب مدرسه‌ای در استان بوشهر منتشر شده که واکنش‌هایی را در فضای مجازی و رسانه‌ای به دنبال داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی می‌گوید: چون وقتی ارز کشور به قیمت‌های دستوری و مصنوعی و ارزان‌تر از قیمت واقعی به هر مصرف‌کننده‌ای، مسافر باشد یا واردکننده و یا... داده شود، بار آن بر دوش قیمت در بازار آزاد قرار می‌گیرد، و تاثیر مخرب خود را بر کلیت نظام اقتصادی نشان خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کمره‌ای روز سه شنبه در میزگرد آموزشی بررسی راهکار‌های ارتقا کیفیت مدارس دولتی در شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: کمیت و کیفیت هر دو در موضوع عدالت اهمیت دارد و اینکه مدارس عادی چگونه کیفیت می‌یابد، به سادگی ممکن نیست. وی افزود: آموزش و پرورش یک حق، اما آموزش عالی انتخاب است و هردو باید به سمت افزایش کیفیت روند پیش روند. مشاور وزیر...

خبرگزاری میزان

مراسم جشن شکوفه‌ها صبح روز سه‌شنبه (27 شهریور 1403) با حضور علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در دبستان دخترانه امام موسی صدر برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش‌وپروش گفت: مشکل کمبود معلم را برطرف می‌کنیم وزیر آموزش‌وپروش گفت: مشکل کمبود معلم را برطرف می‌کنیم به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا کاظمی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش کلا کمبود معلم دارد ولی تامین می‌شود، عنوان کرد: اولویت برای جبران کمبود معلم برای مقطع اول ابتدایی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از بهترین روز‌های تاریخ هر انسان همان روز ورود به مدرسه است گفت: این روز برای بچه‌ها و خانواده‌ها به نظر من فوق العاده است، زیرا روزی به یاد ماندنی خواهد بود. وی با بیان اینکه ورود به مدرسه نقطه عطفی در تاریخ زندگی هر انسانی است چرا که وارد محیطی متفاوت می‌شود افزود: خانواده‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آستانه بازگشایی مدارس صنف لوازم تحریریه در رکود به سر می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش‌وپروش گفت: مشکل کمبود معلم را برطرف می‌کنیم

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوآو گالانت برکنار شد و جدعون ساعر به عنوان وزیر جنگ اسرائیل معرفی می شد. جدعون ساعر در دوره فعالیت خود در حزب لیکود، یکی از چهره‌های کلیدی در سیاست اسرائیل بود یوآو گالانت برکنار شد و جدعون ساعر به عنوان وزیر جنگ اسرائیل معرفی می شد. جدعون ساعر در دوره فعالیت خود در حزب لیکود، یکی از چهره‌های کلیدی در سیاست اسرائیل بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امسال «جشن شکوفه‌ها» که به رسم هر سال زودتر از اول مهر و صرفا برای کلاس اولی‌ها برگزار می‌شود، فردا چهارشنبه 29 شهریور ماه خواهد بود.