دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش به بیان 15 اولویت برای تحول در این نظام آموزشی کشور پرداخت.

وب‌گاه فرارو

«تأثیرگذاری معدل در کنکور موضوع مهمی است و به کنکور قبل برنمی‌گردیم. در صورتی که به اصلاح نیاز داشته باشیم، انجام می‌دهیم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز به مدیران مدارس گفت: دانش آموزان اتباع خارجی غیرمجاز را ثبت‌نام نکنند. مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز به مدیران مدارس گفت: دانش آموزان اتباع خارجی غیرمجاز را ثبت‌نام نکنند. به گزارش عرشه آنلاین مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: مدیران مدارس، دانش آموزان اتباع خارجی غیرمجاز را ثبت‌نام نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی در واکنش به اظهارات وزیر ورزش نوشت: دیندار کردن مردم جزء وظایف روحانیت است نه نهادهای دیگر.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی برای اصلاح مصوبه کنکور خبر داد و گفت: خانواده‌ها توجه داشته باشند این مصوبه تقویت خواهد شد؛ چرا که تاثیرگذاری معدل موضوع مهمی است بنابراین به دوران کنکور قبل برنمی‌گردیم؛ اما اگر به اصلاح نیاز داشته باشیم، انجام می‌دهیم.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: خانواده‌ها توجه داشته باشند این مصوبه تقویت می شود، تاثیرگذاری معدل موضوع مهمی است، به کنکور قبل برنمی‌گردیم درصورت لازم اصلاح انجام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی برای اصلاح مصوبه کنکور خبر داد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی برای اصلاح مصوبه کنکور خبر داد به گزارش عرشه آنلاین؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی برای اصلاح مصوبه کنکور خبر داد و گفت خانواده‌ها توجه داشته باشند این مصوبه تقویت خواهد شد؛ چرا که تاثیرگذاری معدل موضوع مهمی است بنابراین به دوران کنکور قبل بر نمی‌گردیم؛ اما اگر به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فرآیند جذب استعدادهای برتر ملی در این دانشگاه هنوز آغاز نشده است. دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فرآیند جذب استعدادهای برتر ملی در این دانشگاه هنوز آغاز نشده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه‌ای درباره خبر جذب و ثبت‌نام استعدادهای برتر در این دانشگاه که در فضای مجازی منتشر شده، اعلام کرد: «صفحه آزمایشی جهت آزمون...

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی برای اصلاح مصوبه کنکور خبر داد و گفت: خانواده‌ها توجه داشته باشند این مصوبه تقویت خواهد شد؛ چرا که تاثیرگذاری معدل موضوع مهمی است بنابراین به دوران کنکور قبل برنمی‌گردیم؛ اما اگر به اصلاح نیاز داشته باشیم، انجام می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم

جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی، دانش‌آموزان کلاس اولی صبح روز سه‌شنبه 27 شهریور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مشهد - وزیر آموزش و پرورش گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا مهم‌ترین گفتمان آموزش و پرورش را گفتمان تربیت قرار دهیم، البته راهبران اصلی معلمان و مدیران هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های استقبال از مهر با اشاره به اینکه همه‌ساله، ستادی به منظور برنامه‌ریزی برای استقبال از مهر در حوزه اجتماعی و فرهنگی تشکیل می‌شود، گفت: با توجه به اینکه دبیرخانه مصوبه مهر قلم در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و در اداره کل آموزش‌های شهروندی مستقر است؛ این اداره...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف وضعیت معلمان حق‌التدریسی، پیش دبستانی، سرباز معلم و نیروهای خرید خدمات شد. نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف وضعیت معلمان حق‌التدریسی، پیش دبستانی، سرباز معلم و نیروهای خرید خدمات شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرشاد ابراهیم‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح طرح‌های آموزشی در سراسر کشور گفت: باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های معلمان کم شود، تلاش کنیم تا امکانات حداکثری را برای این طلایه داران تعلیم و تربیت مهیا کنیم این مهمترین ماموریت دولت و مجلس است و اگر نباید حمایت‌های این عزیزان قطعا نمی‌توانیم و اگر باشد قطعا خواهیم توانست. وی افزود: بار‌ها گفته ام برای...

خبرگزاری مهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برنامه‌های حوزه فرهنگی برای آغاز سال تحصیلی را تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

فرهادی از ورود 90 هزار معلم جدید خبر داد و اعلام کرد که دانش‌آموزانی که در ثبت‌نام جا مانده‌اند، هفته آینده ثبت‌نام خواهند شد. وی در مورد کمبود معلم افزود: با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، امسال برای آغاز سال تحصیلی مشکلی نخواهیم داشت.