دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

معاون سازماندهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: نوجوان در تشکل دانش آموزی مسئولیت اجتماعی را به عهده می‌گیرد و با کار گروهی آشنا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: پنجمین آیین تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس و مقاومت در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز چهارم مهر در حسینه حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری ناوگان و افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط آموزشی هستیم.

وب‌گاه گسترش

با توجه به نقض "حقوق عمومی" در موضوع عدم ثبت‌نام دانش‌آموزان به دلیل پایین بودن معدل، دادستان‌های در هر استان باید برای حمایت از حقوق این دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان اقدام کرده و باید با مدیران متخلف به طور جدی برخورد قضایی نمایند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 400 عضو هیئت علمی و دانش آموخته تحصیلات تکمیلی علوم انسانی طی نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان از اردشیر انتظاری، رئیس سابق دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی حمایت کردند. بسم الله الرحمن الرحیم «و أَکثِر مُدَارَسَهَ العُلَمَاءِ، وَمُنَاقَشَهَ الحُکَمَاءِ، فِی تَثبیتِ مَا صَلَحَ عَلَیهِ أَمرُ بلاَدکَ، وَاِقَامَهِ مَا استَقَامَ بهِ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان یک قانون مهم است که باید اجرا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در سه سال گذشته مجوز استخدام 154 هزار نفر در آموزش و پرورش را از طریق برگزاری آزمون مستقیم صادر شده که بالاترین تعداد آن جذب 72 هزار نفر برای تکمیل کادر سال تحصیلی جدید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در عراق با اشاره به اینکه در سفر پزشکیان به اقلیم کردستان عراق مسائل امنیتی و کنسولی مطرح شد، بیان کرد که مقامات اربیل و سلیمانیه قول مساعدت لازم برای آزادی و انتقال محکومان ایرانی به کشور را دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلاس اولی‌ها نیز روز سه‌شنبه 27 شهریور با حضور در جشن شکوفه‌ها سال تحصیلی جدید خود را آغاز می‌کنند. اولین حضور 700 هزار نوآموز درجشن غنچه‌ها فردا دوشنبه 26 شهریور به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار میشود به گزارش عرشه آنلاین مراسم «جشن غنچه‌ها» ویژه نوآموزان پیش دبستانی فردا دوشنبه 26 شهریور به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با آموزش و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پرورش برای جلوگیری از به وجود آمدن کلاس‌های بدون معلم در سال تحصیلی جدید گفت: یکی از تدابیر این است که با مصوبه سران قوا از طریق امکان جابه‌جایی افراد در سهمیه، از ظرفیت آزمون استفاده حداکثری داشته باشیم و ظرفیت خالی در آموزش به وجود نیاید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آل صادق در خصوص سفر رئیس جمهور به اقلیم کردستان عراق و رایزنی با مقامات این منطقه گفت: برای اولین بار سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به منطقه اقلیم کردستان (اربیل و سلیمانیه) صورت می‌گرفت که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و هیات ریاست محترم جمهوری مورد استقبال بسیار گرم مسئولین محلی و مردم این منطقه قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا یک هفته آینده فراخوان پذیرش 24 هزار معلم جدید را اعلام خواهیم کرد و برای تکمیل ظرفیت دو روش مدنظر داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای شهر تهران گفت: سوال مراحل قانونی خود را طی نکرده بود و ما روز سه شنبه را در نظر گرفته بودیم اما چون سفر بریکس پیش آمد اجازه دادیم به فرصت دیگری موکول شود.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «در مرحله تکمیل ظرفیت 24هزار معلم جدید استخدام خواهند شد که دو روش برای استخدام مدنظر است.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از اجرای چهارمین پویش سایبری خرید امن در تهران بزرگ همزمان با سراسر کشور خبر داد.