دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: به محض دریافت جداول، احکام را در مدت دو روز صادر خواهیم کرد تا بازنشستگان از این موضوع خوشنود شوند.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما باید به نحوی عمل کنیم که معلم هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعات مجاز تدریس معلمان بازنشسته افزایش یافت ساعات مجاز تدریس معلمان بازنشسته افزایش یافت به گزارش عرشه آنلاین سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: با مجوزی که از سران قوا گرفتیم، ساعات مجاز تدریس بازنشستگان از 8 ساعت به 24 ساعت در هفته افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مهر ماه امسال حدود 90 هزار معلم جدید به کار گیری خواهند شد که باعث می شود در کلاس های درس کمبود معلم نداشته باشیم.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور در پایان سفر سه روزه خود به عراق، بصره را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

دبیر علمی سومین جشنواره ملی رادیویی «صدای سخن» اسامی نامزدهای این جشنواره را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد از روز گذشته پنجشنبه 22 شهریور فعالیت خود را با حضور وزیر فرهنگ، وزیر گردشگری و میراث، وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش، استاندار بغداد، معاون وزیر بازرگانی و جمع کثیری از فرهیختگان با شعار «عراق می‌خواند» آغاز کرد. احمد فکاک البدرانی، وزیر فرهنگ عراق در افتتاحیه این رویداد گفت: در این نمایشگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصاویر از یک بنر درباره ممنوعیت فروش نان به افغانستانی‌های مهاجر در ایران حاشیه‌ساز شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ طی یکی دو روز گذشته عکسی از یک بنر در فضای مجازی دست به دست می‌شود، آن‌طورکه به نظر می‌رسد این بنر در یک نانوایی در شهرستان بردسیر است و در متن آن نوشته شده «به دستور دادستان محترم فروش نان به اتباع ممنوع می‌باشد.» این بنر حالا بحث‌برانگیز شده و خیلی‌ها معتقدند چرا...

خبرگزاری مهر

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد از پنجشنبه 22 شهریور با حضور جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد و تا یکشنبه اول مهرماه ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام معاون وزیر بهداشت، افزایش حقوق دستیاران پزشکی از آغاز پاییز امسال انجام خواهد شد. با اعلام معاون وزیر بهداشت، افزایش حقوق دستیاران پزشکی از آغاز پاییز امسال انجام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: افزایش حقوق دستیاران پزشکی از مهر امسال در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد. حقوق دستیاران از ابتدای سال هم افزایش داشته اما برخی دانشگاه‌ها در این خصوص...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال اجتماعی بوشهر گفت: دبستان دخترانه عصمت 5 شنبه شب درآستانه بازگشایی مدارس در بوشهر تخریب شد. فعال اجتماعی بوشهر گفت: دبستان دخترانه عصمت 5 شنبه شب درآستانه بازگشایی مدارس در بوشهر تخریب شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ابوذرشیخ سقا افزود: شب گذشته اداره اوقاف شهرستان بوشهر در غیاب سرایدار مدرسه با لودر وارد دبستان دخترانه عصمت بوشهر شده و این مدرسه را تخریب کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال اجتماعی بوشهر گفت: دبستان دخترانه عصمت 5 شنبه شب درآستانه بازگشایی مدارس در بوشهر تخریب شد.