دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از امروز فرآیند چاپ‌سپاری کتاب‌های مهر 1404 را آغاز شده است گفت: تغییرات کتب درسی امسال خیلی محدود و جزئی بود لذا به صورت سازمان یافته، تغییر محتوایی خاصی نداشته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری امروز خود گفت: عنصر مهم به اعتقاد ما و به اعتقاد سند تحول بنیادین و مهمترین رکن در نظام آموزشی هر کشوری معلم هست که ما آن را تحت عنوان نیروی انسانی اطلاق می‌کنیم. وی افزود: گروه معلم باید تامین باشد اگر گروه معلم تامین نباشد عنصر دانش آموز بدون معلم باقی خواهد ماند. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام مسئول در آموزش وپرورش گفت: امسال وضع خیلی خوبی نسبت به تولید و توزیع کتاب داشته‌ایم، تمام کتاب‌های مربوط به سال تحصیلی پیش رو در استان‌ها توزیع شده است یک مقام مسئول در آموزش وپرورش گفت: امسال وضع خیلی خوبی نسبت به تولید و توزیع کتاب داشته‌ایم، تمام کتاب‌های مربوط به سال تحصیلی پیش رو در استان‌ها توزیع شده است به گزارش عرشه آنلاین رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از امروز فرآیند چاپ‌سپاری کتاب‌های مهر 1404 را آغاز شده است گفت: تغییرات کتب درسی امسال خیلی محدود و جزئی بود لذا به صورت سازمان یافته، تغییر محتوایی خاصی نداشته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رویداد هم‌آفرینی برای توسعه و کاربرد پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور (پام تک) با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. حبیبا ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان در خصوص این رویداد گفت: قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی (موسوم به دوام)، مصوب سال 1401 مجلس شورای اسلامی،...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به زودی پژوهش درباره مصوبه کنکوری با همراهی جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش از 5 هزار خانواده صورت می‌گیرد که پس از نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش‌آموزان در مهرماه و شناورسازی ساعت کار ادارات توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم گفت: با هدف جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی به خانواده‌ها، برای دانش آموزانی که لباس فرم سالم و قابل استفاده دارند تهیه لباس فرم ضرورتی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش رئیسی از عملکردش در وزارتخانه در مورد معلمان و فرهنگیان ابراز رضایت کرد وزیر آموزش و پرورش رئیسی از عملکردش در وزارتخانه در مورد معلمان و فرهنگیان ابراز رضایت کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر سابق آموزش و پرورش در خصوص عملکرد خود در وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه «زمان» قاضی خوبی خواهد بود گفت: قضاوت کردن درباره عملکرد وزراء کار راحتی نیست چرا که نمی‌دانیم وقتی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام علی لطیفی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان پژوهش تولید، چاپ و توزیع کتاب‌های درسی کشور است گفت: امسال وضع خیلی خوبی نسبت به تولید و توزیع کتاب داشته‌ایم، تمام کتاب‌های مربوط به سال تحصیلی پیش رو در استان‌ها توزیع شده و بخش قابل توجهی نیز از این کتاب‌ها به مدارس توزیع شده است. وی با بیان اینکه در مقطع ابتدایی و متوسطه اول...

خبرگزاری تسنیم

تا تاریخ 18 شهریور، 95.44 درصد دانش‌آموزان کشور در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز حدود 700 هزار دانش‌آموز از جمعیت 15 میلیونی در دوره‌های مختلف تحصیلی ثبت‌نام نکرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرد که خدمات معلمان در برگزاری امتحانات بر اساس تعرفه جدید پرداخت خواهد شد و تلاش می‌شود که بخشی از این تعرفه در زمان برگزاری امتحانات جبران گردد. محسن زارعی در گفت‌وگویی بیان کرد: تعرفه خدمات معلمان در امتحانات بازنگری شده و در کمیسیون شورای عالی به تصویب رسیده است که از سال جاری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وب‌گاه فرارو

«با افزایش سن دانش‌آموزان، نوع نیاز بدن آنان نیز نسبت به یک کودک متفاوت می‌شود و مراقبت از لباس هم در این سنین نسبت به سنین کودکی بسیار متفاوت است. نمی‌توانیم برای تمام مقاطع تحصیلی از یک نوع پارچه برای دوخت لباس فرم استفاده کنیم. با توجه به فعالیت و بازیِ بیشتر کودکان نیاز است که لباس‌های دانش‌آموزان مقطع دبستان بیشتر شسته شود و باید ثبات رنگ آن‌ها بیشتر باشد.»

وب‌گاه فرارو

دمشق پایتخت سوریه، حراره پایتخت زیمبابوه، لاگوس یکی از شهر‌های نیجریه، الجزیره پایتخت کشور الجزایر و طرابلس پایتخت لیبی به ترتیب بدترین شهر‌ها برای زندگی معرفی شده اند.