دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

معاون اداری مالی وزیر علوم از اختصاص 2 هزار میلیارد تومان برای هزینه‌های دانشجویی و اساتید حق التدریس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش، سهم سوابق تحصیلی در سال 1404 و 1405 را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور آخرین آمار انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1403 و رشته های بدون آزمون و با سوابق تحصیلی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش می گوید هیچ دانش آموزی نباید بدون کلاس و معلم بماند. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش می گوید هیچ دانش آموزی نباید بدون کلاس و معلم بماند. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرهادی از ورود 90 هزار معلم جدید خبر داد و همچنین گفته دانش آموزان جا مانده هفته آینده ثبت نام می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سهم نمرات امتحانات نهایی پایه یازدهم و دوازدهم در کنکور 1404 اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

«سال تحصیلی مدارس در همه دوره‌های تحصیلی اول مهر آغاز خواهد شد، جشن بازگشایی مدارس اول مهر برگزار می‌شود، ولی جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها در 27 و 28 شهریورماه برگزار خواهد شد.»

وب‌گاه فرارو

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص گلایه والدین برای اخذ وجه از سوی برخی مدارس برای ثبت نام نیز گفت: این تعداد مدارس اندک است، ما شاید در برخی از کلانشهر‌ها به واسطه شرایط حاکم بر برخی از مدارس مطالبه‌ای باشد که کمک‌های داوطلبانه‌ای صورت می‌گیرد، ولی چیزی به اسم «اجبار» مطلقا نداریم.

وب‌گاه فرارو

امریه سربازی به‌عنوان یک فرصت برای مشمولان خدمت سربازی در ایران شناخته می‌شود که به آن‌ها اجازه می‌دهد به جای گذراندن دوره آموزشی و خدمت در نیرو‌های مسلح، در یکی از ارگان‌های دولتی یا شرکت‌های دانش‌بنیان خدمت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، سهم سوابق تحصیلی در سال 1404 و 1405 را اعلام کرد. رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، سهم سوابق تحصیلی در سال 1404 و 1405 را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محسن زارعی؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره سهم سوابق تحصیلی در کنکور سال آینده اظهار کرد: سهم سوابق تحصیلی در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در توئیتی به حضور خود درجلسات با مدیران سازمان امور اداری و استخدامی و وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد. سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در توئیتی به حضور خود درجلسات با مدیران سازمان امور اداری و استخدامی و وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ احسان عظیمی‌راد (نماینده مردم مشهد و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس) در توئیتی...

خبرگزاری مهر

کمیسیون اصل نود مجلس در هفته جاری، عملکرد بانک مرکزی پیرامون مدیریت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را با حضور رئیس کل بانک مرکزی بررسی خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن زارعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش به تازگی پیشنهادی را در شورای سنجش و پذیرش دانشجو مطرح کرد و بر این اساس مصوب شد که از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی کنکور 1404، 20 درصد برای پایه یازدهم و 40 درصد برای پایه دوازدهم در نظر گرفته شود. رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در کنکور سال 1405 نیز سهم سوابق...

خبرگزاری تسنیم

برخی از وزرای دولت چهاردهم در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری حضور پیدا خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی گفت: امسال حداقل 5 هزار الی 7 هزار استخدامی جدید داریم تا یک بخشی از بازنشستگی‌ها جبران شوند. مدیر کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی گفت: امسال حداقل 5 هزار الی 7 هزار استخدامی جدید داریم تا یک بخشی از بازنشستگی‌ها جبران شوند. به گزارش عرشه آنلاین مدیر کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی گفت: امسال حداقل 5 هزار الی 7 هزار استخدامی جدید داریم تا یک بخشی از بازنشسته‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: سهم سوابق تحصیلی در کنکور سال 1403 حدود 50 درصد بود اما در سال آینده یعنی 1404 به 60 درصد افزایش می‌یابد.