دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت مدرسه سبب تقویت وارتقای جایگاه کشور می‌شود. همه تلاش خود را برای تقویت آموزش و پرورش در موضوعات مختلف انجام خواهیم داد. معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت مدرسه سبب تقویت وارتقای جایگاه کشور می‌شود. همه تلاش خود را برای تقویت آموزش و پرورش در موضوعات مختلف انجام خواهیم داد. به گزارش عرشه آنلاین محمودزاده گفت: موضوع اصلی و اولویت وزارتخانه تامین معلم...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از سال 1408 تا 1412 تعداد دانش‌آموزان از 17 میلیون نفر به 12 میلیون و 700 هزار نفر می‌رسد گفت: باید بتوان با سیاست‌های جوانی جمعیت این عدد را تغییر داد.

خبرگزاری تسنیم

رویداد فناورانه سازمان امور دانشجویان با حضور بیش از 300 نفر از متخصصان فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی آموزش و پرورش به اقدام ولی یک دانش‌آموز بلوچ واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

علی فرهادی سخنگوی آموزش و پرورش به اقدام به خودسوزی، ولی یک دانش‌آموز بلوچ در پی عدم ثبت‌نام فرزندش در مدرسه واکنش نشان داد و گفت: این موضوع را نفی نمی‌کنیم که ممکن است در مدرسه‌ای برخورد خوبی صورت نگیرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام 89 درصد دانش‌آموزان پایه‌های ورودی در مدارس گفت: آزمون تکمیل ظرفیت برای استخدام در آموزش و پرورش به‌زودی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی آموزش و پرورش در نشستی خبری از تغییر تعداد دانش‌آموزان در آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: عدد دانش آموزان تا سال 1408 چندان تغییری نخواهد کرد اما پس از آن متأسفانه شاهد کاهش تعداد دانش آموزان خواهیم بود.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از سال 1408 تا 1412 تعداد دانش‌آموزان از 17 میلیون نفر به 12 میلیون و 700 هزار نفر می‌رسد گفت: باید بتوان با سیاست‌های جوانی جمعیت این عدد را تغییر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از مذاکره با وزارت نیرو برای جلوگیری از قطع آب مدارس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات علمی دانشکده فنی شریعتی و طراح لباس با اشاره به کیفیت پایین پارچه‌هایی که برای لباس فرم مدارس انتخاب می‌شود، گفت: کیفیت پارچه‌ها گاهی چنان پایین است که دانش‌آموز تنها همان 9 ماه سال تحصیلی می‌تواند از آنها استفاده کند و برای سال بعد باید مجددا لباس بخرد که همین موضوع سبب می‌شود خانواده‌ها هزینه هنگفتی را صرف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 904 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر مسعود پزشکیان در محل ریاست جمهوری برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: دومین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دکتر پزشکیان برگزار شد و سران دو قوه قضائیه و مقننه نیز حضور...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از سال 1408 تا 1412 تعداد دانش‌آموزان از 17 میلیون نفر به 12 میلیون و 700 هزار نفر می‌رسد گفت: باید بتوان با سیاست‌های جوانی جمعیت این عدد را تغییر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کتابفروشی ابراهیمی البرز با اشاره به تهدید حیات کتابفروشی‌ها می‌گوید: مسیرهای فرعی نجات اقتصاد کتابفروشی‌ها هم‌چون فروش لوازم‌التحریر، فروش کتاب‌های درسی و کمک آموزشی با تصمیمات نادرست و عدم نظارت نهادهای ذیربط بن بست شده است.