جمعه 28 اردیبهشت 1403

آنونس

آنونس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی به مناسبت روز ملی سینما دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر رادیو سلامت گفت: از 18 تا 26 شهریور برنامه‌های خود را به سمت فضای اربعین می‌بریم و از حدود 20 روز قبل آموزش‌هایی را برای راهپیمایی شروع کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منوچهر اسماعیلی به صحبت کردن به جای چند شخصیت در یک فیلم با صداهای متنوع و تیپ گویی (صحبت با صداهای مختلف) شهرت دارد. در سریال «هزاردستان اسماعیلی همزمان به جای شعبان (محمدعلی کشاورز)، رضا تفنگچی (جمشید مشایخی)، هزاردستان (عزت‌الله انتظامی) و جمشید لایق صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعید توکل، تهیه کننده برنامه «صبح جمعه با شما» درباره دستمزد مرحوم منوچهر اسماعیلی می‌گوید: یادم است که قبل از انقلاب، آقای منوچهر اسماعیلی برای صحبت کردن روی نقش اول یک فیلم سینمایی 300 هزارتومان می‌گرفتند و آقای نوذری هم اگر همان کار را انجام می‌دادند وضع مالی خیلی خوبی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید توکل، روایت می‌کند که در دهه 50 دستمزد منوچهر اسماعیلی برای دوبله یک فیلم سینمایی 300 هزار تومان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ در ابتدای این مراسم، مجید اکبر شاهی، دبیر این جشنواره گفت: از شما مهمانان ارجمند صنوف مختلف که در این مراسم حضور دارید، مدیران شهرداری تهران و همه عزیزانی که قدم رنجه فرمودند تشکر می‌کنم، عید غدیر را به شما عزیزان تبریک می‌گویم. جشنواره فیلم شهر در آستانه برگزاری هشتمین دوره خود است و همان طور از رقم این جشنواره می‌گذرد، این جشنواره نهادیست...

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، با حضور مدیران و مسئولان شهرداری و رییس سازمان سینمایی، هنرمندان، صاحبان آثار و اهالی رسانه یکشنبه شب 26 تیرماه، در سینما ملت برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افتتاحیه هشتمین جشنواره فیلم شهر شامگاه یکشنبه 26 تیرماه در پردیس ملت برگزار شد.‌

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری تسنیم

معاون صدا در جریانِ افتتاح کانال ورزش بانوان قول داد تا برای این کانال تخصصی کم نگذارند و اعلام کرد که همه عوامل این شبکه از مدیر تا گزارشگر، از بانوان کشور هستند.

خبرگزاری مهر

معاون صدای سازمان صداوسیما در افتتاحیه شبکه ورزش بانوان بیان کرد که همه عوامل این شبکه از مدیر تا گزارشگر زنان هستند.

خبرگزاری دانا

فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد.

وب‌گاه تابناک

این موضوع می‌تواند منجر به از دست رفتن درجه الف، یعنی به رسمیت شناخته شدن از سوی فیاپف در مقام یکی از پانزده رویداد رقابتی عمومی سینمای جهان شود. این یکی از دستاورد‌های جشنواره جهانی فجر برای فضای سینمای ایران بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: «فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد؛ طبق زمان‌بندی انجام شده ثبت‌نام بخش بین‌الملل از 15 شهریور و بخش ملی از اول آبان آغاز می‌شود و تا پایان آن ادامه خواهد داشت.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شده و طبق زمان بندی، ثبت‌نام بخش بین‌الملل از 15 شهریور ماه و بخش ملی از اول آبان ماه آغاز می‌شود و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.