جمعه 28 اردیبهشت 1403

آنونس

آنونس

خبرگزاری تسنیم

فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در دو بخش ملی و بین‌المللی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

جوایز بخش های مختلف هشتمین جشنواره فیلم شهر اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

54 اثر به بخش‌های مختلف اقلام تبلیغات سینمای هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر راه یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از 27 تا 31 تیرماه سال جاری در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر جشنواره از 27 تا 31 تیرماه سال جاری در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رادیویی رادیو زیارت، در مشهد مقدس و به میزبانی صدا و سیمای خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی صبا برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

من دیدم که حرف‌های اصلی استاد پخش نشد و فقط این آمد که یک سوء‌تفاهم‌هایی بوده و طبیعی است که این برای مردم جای سؤال داشت، سوءتفاهم چه بوده و چطور رفع شده!؟ اینها باید توضیح داده می‌شد.

خبرگزاری مهر

دبیر سوگواره ملت امام حسین (ع) گفت: سوگواره ملت امام حسین (ع) هم افزایی سه گانه (بوی سیب، اشراق و مهر محرم) سوگواره‌های حسینی است.

خبرگزاری دانا

هفتاد درصد از تصویر برادری سریال «پدر گواردیولا» به پایان رسیده و گروه در حال ادامه تصویربرادری سه قسمت پایانی در خیابان های تهران هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای برنامه‌ریزی سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران عصر روز پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه با حضور یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب، علی رمضانی قائم‌مقام و مدیران کمیته‌های نمایشگاه برگزار شد. معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه گفت: «کاری که در حال انجام است، مصداق خیر عمومی و انفاقی است که برای کشور و نسل بعد و خانواده‌ها اجرا می‌شود....

خبرگزاری ایسنا

مینی سریال "قصه ابراهیم" ویژه شب های قدر ماه مبارک رمضان، به کارگردانی احمد معظمی از فردا جمعه، 26 فروردین ماه روی آنتن شبکه پنج می رود.

خبرگزاری ایسنا

فیلم سینمایی «کن - پامنار» به مراحل پایانی تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ و نور رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، طی جلسه‌ای که از طرف معاونت صدا با حضور محسن حبیبی مشاور معاون صدا و دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا و نمایندگانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد طرفین تفاهمنامه‌ای برای پویش «به عشق علی (ع) برای ایتام» امضا کردند. محسن حبیبی مشاور معاون صدا و دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا در این مراسم گفت: برای...