سه‌شنبه 1 خرداد 1403

آنونس

آنونس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سریال «سرزمین مادری» پس از گذشت 10 سال از شبکه 3 سیما دوباره بازپخش شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اجرای نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه برای یک‌هفته در عمارت نوفل‌لوشاتو تمدید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «تا آخرین روزهای عمر مقابل دوربین بود. با حال بدی که داشت آخرین سکانس زندگی‌اش را هم به پایان رساند و برای همیشه رفت... صدایش آراممان می‌کرد، اخلاق خوبش و تعهد در کارش زبان‌زد بود، حیف که زود از وجودش بی‌بهره شدیم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

«تا آخرین روزهای عمر مقابل دوربین بود. با حال بدی که داشت آخرین سکانس زندگی‌اش را هم به پایان رساند و برای همیشه رفت... صدایش آراممان می‌کرد، اخلاق خوبش و تعهد در کارش زبان‌زد بود، حیف که زود از وجودش بی‌بهره شدیم.»

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز "اکران ویژه" فیلم سینمایی «شماره 10» که از امروز 29 شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس روی پرده سینما می‌رود، آنونس رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به همت پایگاه اینترنتی ایران‌صدا کتاب صوتی «سیره و سرگذشت امام موسی صدر» با نظارت خانواده این عالم در پایگاه کتاب گویا به طور رایگان در دسترس است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب صوتی امام موسی صدر به همت معاونت صدا و ایرانصدا با روایت فرهاد قائمیان به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

مریم تجری خلبان گفت: استخدام در این رشته خیلی سخت است چراکه تعداد هواپیما‌های فعال در ایران خیلی محدود است و وقتی محدود باشد، رقابت زیاد و تعداد دانشجو‌ها زیاد است و انتخاب بین آن‌ها خیلی سخت می‌شود. خانم و آقا خیلی فرق ندارد، ولی اگر فرد، خانم باشد این انتخاب سخت‌تر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «بعد از رفتن» در سینماهای سراسر کشور، آنونس رسمی این اثر منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

فیلم سینمایی «کن - پامنار» ساخته اشکان درویشی از پنجمین دوره جشنواره فیلم پاتریکی روسیه جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حساسیت‌زدایی از ایرانستان شدن که با وجه لجبازی با جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد یکی از عجیب‌ترین ورژن‌های رفتاری براندازان است که هیچ قاعده و چارچوبی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فصل پنجم مسابقه بزرگ «ستاره‌ساز» از امروز دوشنبه 9 مردادماه، هر روز حوالی ساعت 18 از شبکه سه‌سیما پخش خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

سریال معمایی جدید «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی‌ملکی با نویسندگی مهدی حمزه به زودی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.