سه‌شنبه 1 خرداد 1403

آنونس

آنونس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه تلویزیونی «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی‌ملکی با نویسندگی مهدی حمزه به زودی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیاست دوگانه سازی میان ارشاد و ساترا بر اساس آنچه حول مسائل خانه سینما پس از سال 88 رخ داد، در حال تکرار شدن است با این تفاوت که فاصله‌گذاری میان ارشاد و ساترا از سوی مدیران پلت‌فرم‌ها اجرایی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته داوران دومین جشنواره آیین سخن، فهرست برنامه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی را اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

نویسنده صحنه دردناکی را برای مخاطبش تدارک دیده است؛ نازی‌ها شیشه‌های نوشیدنی خود را بر سر کوانگل خرد می‌کنند و این‌میان نقش مسیح برای کوانگل و یهودا برای سربازرس در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یدالله گودرزی دبیر دومین جشنواره ملی «آیین سخن» گزارشی از این جشنواره اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «قصه‌های در گوشی» با کارگردانی حسین حیدری پور به هفته پایانی اجرا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با شروع اکران عمومی فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، از آنونس رسمی آن رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «مصلحت» در سینماهای سراسر کشور، آنونس رسمی این اثر منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «کت چرمی» از چهارشنبه 17 خرداد به سینماهای کشور می‌آید و همزمان با اکران، از تیزر رسمی آن رونمایی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی کامران حجازی از چهارشنبه 17 خرداد در سینما‌های سراسر کشور از آنونس رسمی فیلم رونمایی به عمل آمد. در خلاصه داستان فیلم «کت چرمی» که یک درام معمایی است، آمده است: عیسی فرهمند، کارمند بازرسی سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگهداری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم «کت چرمی» از چهارشنبه 17 خرداد به سینماهای کشور می آید و همزمان با اکران، از آنونس رسمی آن نیز رونمایی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: اجرای طرح درآمدزایی ویژه آپارات که مدتی است در این وبسایت اشتراک ویدئو راه اندازی شده، بسیاری از کاربران این سایت، درآمدهای ماهیانه جالب توجهی را جذب کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سرویس خبری خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کن - پامنار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی که از 24 اسفندماه در سینما‌های منتخب گروه هنروتجربه روی پرده رفت و رکورد فروش فیلم‌های گروه و هنروتجربه را شکست، از فردا یکم خردادماه در پلتفرم فیلیمو به صورت اختصاصی اکران آنلاین می‌شود. بنا بر آمار رسمی سایت سمفا این فیلم طی حدود 50 روز اکران و با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر 10 اردیبهشت ماه تالار سیف الله داد خانه سینما میزبان سینماگرانی بود که همچنان از مرگ ناباورانه کیومرث پوراحمد صحبت می کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد کارگردان فقید سینما در عصر بهاری اردیبهشت ماه در حالی به همت کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار شد که هنرمندان حاضر در فقدان یکی از «حرفه ای ترین سینماگران» سخنرانی را مطرح کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد کارگردان فقید سینما در عصر بهاری اردیبهشت ماه در حالی به همت کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار شد که هنرمندان حاضر در فقدان یکی از «حرفه ای ترین سینماگران» سخنرانی را مطرح کردند.