سه‌شنبه 1 خرداد 1403

آنونس

آنونس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه شروع چهل و یک سالگی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کارنامه جشنواره چهلم در اختیار شما قرار داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیردوبلاژ «نام ها» درباره وسواس کاریِ رضا میرکریمی به عنوان کارگردان هنری و آماده سازی این مجموعه انیمیشن بعد از گذشت پنج سال از زمان تولید سخن می گوید. او در عین حال از تجربه دوبله این انیمیشن با حضور بازیگران مطرح سینما مطالبی را بیان می کند.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این بخش که مهلت ثبت‌نام آن از 7 تا 21 دی خواهد بود با هدف شناسایی، معرفی و تشویق آثار و شیوه‌های خلاقانه و موثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و به منظور ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در عرصه صنعت سینما، در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار...

خبرگزاری دانا

فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی تحریم‌های آمریکا علیه سازمان صداوسیما، دامنه news. سایت باشگاه خبرنگاران جوان از دسترس خارج شد.

وب‌گاه عصر ایران

مستند «حیدر علی‌اف» با اسناد و شواهد، پشت پرده سیاست‌های ضدایرانی و تحریک‌آمیز رژیم طایفه‌ای علیفها و پاشایفها را افشا می‌کند. مستند «حیدر علی‌اف» قرار بود در 20 و 21 آذر ساعت 21 و 30 از شبکه سحر آذری پخش شود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با پخش آنونس فیلم مستند «حیدر علی‌اف» از تلویزیون و صفحات اجتماعی شبکه سحر آذری، هجوم علیه صفحات این شبکه آغاز و صفحه اصلی یوتیوب، کانال آذری بسته شد. روابط عمومی شبکه سحر در حالی این خبر را اعلام کرد که پیش از این هم سایت شبکه سحر آذری در جمهوری آذربایجان مسدود شده بود. در دو ماه اخیر که هجمه‌های تبلیغاتی قوم‌گرایانه و جدایی‌طلبانه علیه جمهوری...

خبرگزاری دانا

در آستانه پخش مستند «حیدر علی‌اف» یوتیوب شبکه سحر آذری بسته شد.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه پخش مستند «حیدر علی‌اف» یوتیوب شبکه سحر آذری بسته شد.

خبرگزاری مهر

تک‌آهنگ «اکسیژن هشت» به آهنگسازی ژان میشل ژار هنرمند جهانی اهل فرانسه بی‌شک یکی از ماندگارترین خاطرات موسیقایی فوتبال دوستان ایرانی در روزهای منتهی به رویدادهای مهم این ورزش است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر شبکه رادیویی ورزش از پوشش زنده 56 مسابقه از 64 بازی در ایام جام جهانی 2022 قطر همراه با گزارش‌های اختصاصی و برپایی جایزه ملی تولیدات رادیویی کوتاه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه‌کننده برنامه «فریاد خاموش» نحو شرکت در جشنواره ABU و تولید برنامه رادیویی به سبک CSA را تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

با گذشت بیش از دو دهه از درگذشت ساموئل خاچیکیان، جریانی که وی به لحاظ مضمونی وفرمی در در سینمای ایران ایجاد کرده همچنان زنده است و متوقف نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری اعلام کرد ما هم‌اکنون در 7 استان سینما نداریم که قرار است در فازِ توسعه مجموعه‌های خانواده‌محور و بهره‌برداری از آنها به صورت جدی پروژه‌هایی را آغاز کنیم تا اتفاقات خوبی در عرصه سینما رقم بخورد.

خبرگزاری تسنیم

انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی به مناسبت روز ملی سینما دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز می کند.