یک‌شنبه 8 مهر 1403

آیت‌الله خامنه‌ای به پیروزی جبهه مقاومت ایمان دارد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
آیت‌الله خامنه‌ای به پیروزی جبهه مقاومت ایمان دارد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رهنمودهای رهبر ایران بسیار مهم بود صحبت‌هایی که ایشان فرمودند صحبت‌های یک فرد مومن و مطمئن است که به پیروزی جبهه مقاومت ایمان دارند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رهنمودهای رهبر ایران بسیار مهم بود صحبت‌هایی که ایشان فرمودند صحبت‌های یک فرد مومن و مطمئن است که به پیروزی جبهه مقاومت ایمان دارند.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت جبهه مقاومت و منطقه خاورمیانه پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: بدون شک مرحله بسیار دشواری را پشت سر خواهیم گذاشت و شاهد حمله بسیار شدیدی از سوی دشمنان بر محور مقاومت و امت اسلامی هستیم.

وی افزود: این حملات بر امت اسلامی به ویژه در سایه عدم حضور کشورهای عربی و اسلامی رخ می‌دهد و طبیعی است که ضربه بزرگی را به خاطر فقدان بسیاری از رهبران جنبش مقاومت خصوصاً سید حسن نصرالله که سید شهدای مقاومت است دریافت کرده‌ایم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، بیان کرد: ما هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه یک بار دیگر با یکدیگر متحد شویم و این شهادت را به فرصتی برای وحدت دوباره تبدیل کنیم. هم اکنون هم با هم اتحاد داریم اما سخنرانی‌های شهید سید حسن نصرالله و افکار و شخصیت او باید دوباره مورد استفاده جامعه اسلامی قرار گیرد.

ابوشریف در رابطه با نقش آمریکا در اتفاقات منطقه و جنایاتی که علیه مسلمانان رخ می‌دهد، عنوان کرد: ما مسلمانان باید صفوف خود را یک بار دیگر در برابر پروژه‌های غربی و صهیونیستی، متحد سازیم. آمریکا تلاش می‌کند که امت اسلامی و محور مقاومت را تضعیف کرده و نابود کند.

وی افزود: محور مقاومت توانسته است به تنهایی آمریکا را در جهان و منطقه به چالش بکشد و قدرت او را تضعیف کند و ما اگر می‌خواهیم در برابر آمریکا پیروز شویم باید با یکدیگر متحد شویم. آمریکا دیگر آن آمریکای سابق نیست. حالا با چالش‌های زیادی مواجه است و پسرفت بسیاری داشته است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، اظهار کرد: قدرت آمریکا حتی در داخل ایالات متحده پسرفت داشته است و با چالش‌های بسیاری مواجه است. ما به عنوان محور مقاومت قدرت زیادی داریم و در فلسطین‌، لبنان، عراق و همین‌طور یمن توانمندی‌های بالایی داریم. می‌توانیم توان بالقوه خود را به فعل تبدیل کنیم.

ابوشریف به قدرت ملت‌های کشورهای مسلمان پرداخت و گفت: کشورهای مسلمان و عربی می‌توانند از توانمندی خود استفاده کنند. همین که جبهه مقاومت احساس کند که ملت‌های مسلمان همراه آنها هستند کافیست. ما می‌توانیم از تمام توانمندی‌های مسلمانان استفاده کنیم و در برابر غرب بایستیم و به آن پیروز شویم.

وی در رابطه با رهنمودهای رهبر انقلاب ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله‌العالی ادامه داد: رهنمودهای رهبر ایران بسیار مهم بود. صحبت‌هایی که ایشان فرمودند صحبت‌های یک فرد مؤمن و مطمئن است که به پیروزی جبهه مقاومت ایمان دارند. مطمئن باشید که ما پیروز خواهیم شد و قطعاً در این راه قربانیان بسیاری خواهیم داد و تنها راهمان برای پیروزی در برابر این سیستم ددمنش و صهیونیسم وحشی همین اتحاد مسلمانان است.