یک‌شنبه 8 مهر 1403

آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران برگزار می‌شود

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، این مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین جمعی از مدیران فرهنگی و چهره‌های هنری شامگاه سه‌شنبه 19 دی ماه، از ساعت 19 در تالار رودکی برگزار خواهد شد. در این مراسم قرار است 5 هنرمند پیشکسوت نشان درجه یک هنری خود را از وزیر فرهنگ دریافت...

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، این مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین جمعی از مدیران فرهنگی و چهره‌های هنری شامگاه سه‌شنبه 19 دی ماه، از ساعت 19 در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

در این مراسم قرار است 5 هنرمند پیشکسوت نشان درجه یک هنری خود را از وزیر فرهنگ دریافت کنند.

گفتنی است؛ شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایرا ن در دو بخش برگزار شد؛ بخش اول آن به صورت منطقه‌ای طی روز‌های ششم تا بیست و سوم تیر ماه سال جاری به دبیری محمدعلی مرآتی و به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان‌های سراسر کشور به اجرا درآمد. بخش منطقه‌ای جشنواره به میزبانی 5 استان؛ گلستان (6 الی 8 تیر)، چهارمحال و بختیاری (10 تا 12 تیر)، آذربایجان شرقی (14 تا 16 تیر)، کرمانشاه (17 تا 19 تیر) و کرمان (21 تا 23 تیر) برگزار شد و بخش ملی آن نیز از 16 تا 18 دی در تهران با مشارکت بنیاد رودکی به میزبانی تالار رودکی در حال برگزاری است.