دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری تسنیم

دستورالعمل عرضه 14 قلم کالا به موجب الزام درج قیمت تولیدکننده به اتحادیه ها و اتاق های اصناف سراسر کشور اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتاق اصناف ایران دستورالعمل عرضه 14 اقلام کالا را به اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف سراسر کشور اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران در راستای شفاف‌سازی قیمت از طریق درج قیمت تولید بر 14 (6+8) قلم کالا، دستورالعمل عرضه این اقلام را به اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف سراسر کشور اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هر گونه تخفیف بیش از سه درصد، باید با کاهش قیمت فروش تولیدکننده درج شده بر روی کالا صورت بگیرد و تخفیف بیش از سه درصد خارج از قیمت درج شده بر روی کالا از مصادیق عدم رعایت ضوابط قیمت‌گذاری اعلامی از سوی سازمان حمایت بوده و باید از این گونه اقدامات خودداری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در راستای شفاف‌سازی قیمت از طریق درج قیمت تولید بر 14 (6+8) قلم کالا، دستورالعمل عرضه این اقلام را به اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف سراسر کشور اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران گفت: منطقه باغ سپهسالار بیش از 80 سال است که بورس تولید کیف و کفش ایران است و پلمب واحدهای تولیدی این منطقه آن هم در سال حمایت تولید، منصفانه نیست.

وب‌گاه الف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف اعلام کرد: کسب‌وکارها برای اخذ نقش (جواز کسب) خرده‌فروشی و عمده‌فروشی به دریافت پروانه صنفی ملزم شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از ابلاغ دستور وزیر کشور به استانداران برای تشکیل کمیته‌های مشترک برای نظارت و رصد مستمر بازار در شهرستان‌ها و استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران گفت: برای تمدید زمان ثبت نام وام کرونایی اقدام کرده‌ایم و بر این اساس احتمال تمدید ثبت نام وجود دارد.

خبرگزاری میزان

عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف ایران، گفت: در زمان شیوع بیماری کرونا و با توجه به نیاز عمومی و مبرم مردم به ماسک و مواد ضدعفونی بسیاری از کارگاه‌های کوچک با تغییر خط تولید و تولید ماسک و یا مواد ضدعفونی در رفع کمبود این اقلام موردنیاز کشور کارگشا بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: از دو ماه دیگر، تمام واحدهای صنفی توزیع کننده مرغ، برای تحویل حواله این محصول از شرکت پشتیبانی امور دام، نیازمند کد یکتا هستند.

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: موضوع گرانی و گران‌فروشی دو مقوله جدای از یکدیگر است که نباید با یکدیگر خلط شود و با گران‌فروشی در اصناف باید به‌شدت مقابله کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، بهنام نیک‌منش اظهار کرد: حسب ابلاغیه سازمان دامپزشکی به کشتارگاه‌ها و در راستای ساماندهی بازار مرغ از شبکه تامین تا توزیع به موجب جلوگیری از کمبود و گرانی مرغ، تحویل مرغ منجمد منوط به دارا بودن کد یکتا شده است. با این حال تعداد قابل توجهی از واحد‌های صنفی به علت عدم آگاهی از قانون جدید سازمان دامپزشکی هنوز کد یکتا را...

خبرگزاری مهر

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: از دو ماه دیگر، تمامی واحدهای صنفی توزیع کننده مرغ، برای تحویل حواله مرغ منجمد از شرکت پشتیبانی امور دام نیازمند کد یکتا هستند.