دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه که میزبان اعضای اتاق اصناف کشور بود درباره لزوم بررسی طرح‌های پیشنهادی از سوی دستگاه‌ها گفت: امروزه در دنیا وقتی یک طرحی می‌خواهد در یک مجموعه یا نهادی که تاثیرگذار است مطرح شود، درابتدا لازم است روی آن طرح و ایده کار کارشناسی صورت گیرد. اما در کشور ما رسم بر این است اگر طرحی ارائه می‌شود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: اگر به ارزش‌های کشور و انقلاب علاقمند باشیم باید موانع را حتی اگر قانونی است شناسایی و در جهت اصلاح و حذف آن‌ها اقدام کنیم زیرا یکی از سرمایه‌های مهم هر کشور سرمایه‌های انسانی و تجارب آن‌ها است.

خبرگزاری ایسنا

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: از دو ماه دیگر، تمامی واحدهای صنفی توزیع کننده مرغ، برای تحویل حواله مرغ منجمد از شرکت پشتیبانی امور دام نیازمند کد یکتا هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایان امروز، آخرین مهلت ثبت نام تسهیلات بانکی ویژه کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا است.

خبرگزاری میزان

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت زمانی مصوب درستاد ملی مدیریت کرونا در زمینه قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور، برای مشمولان برای آخرین بار از اول مهر به مدت شش ماه تمدید می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: کاری که دستگاه قضائی و معاونت اجتماعی می‌تواند برای اصناف انجام دهد این است که نگذاریم آینده اصناف دستخوش تصمیمات خلق‌الساعه شود. اگر امنیت سرمایه‌گذاری را از حوزه‌های اصناف بگیریم باعث می‌شود کسانی که کار می‌کنند دچار دلسردی و کسانی هم که قصد شروع کار دارند به طور کل منصرف شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: اگر اصناف حضور قوی خود را به عنوان مهم‌ترین عامل خدمات بازرگانی و حلقه واسط تولید تا مصرف نهایی مشخص نکنند، تجهیز نشوند و خود را با نیازهای جدید وفق ندهد، کشور صدمه خواهد دید.

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: حوزه فعالیت اصناف بهترین محیطی است که می‌توان تاثیر تصمیمات دولت در حوزه اجتماعی و اقتصادی و اثرات آن بر بازار را اندازه‌گیری کرد، اما دستگاه‌های نظارت وخود اصناف بر پژوهش در این عرصه کم توجه بوده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعالان 14 گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل 850 زیر رسته) فقط تا فردا فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir برای این تسهیلات ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایسنا

فعالان 14 گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل 850 زیر رسته) فقط تا فردا فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir برای این تسهیلات ثبت نام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت صمت اخیرا از طرح جدیدی برای تنظیم بازار مواد مصرفی مردم رونمایی کرده‌است مبنی بر اینکه هشت قلم کالا به صورت آزمایشی در دوره شش ماهه با درج قیمت تولیدکننده روانه بازار شود تا دست دلالان و سودجویان از بازار کوتاه شود. در این میان اصناف و تعزیرات ایراداتی به این طرح وارد کرده‌اند و معتقدند این طرح ابهاماتی دارد و کار تعزیرات و مصرف‌کنندگان را...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درگاه ملی صدور مجوز از 23 آذرماه قطع بوده و همچنان علت قطعی آن توسط ثبت احوال اعلام نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در لایحه بودجه هر ایرانی چقدر یارانه دریافت می کند و یشترین سهم از حمایت‌های پولی و کالایی نصیب ثروتمندان می‌شود، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتاق اصناف ایران گفت: چهار گروه کالاهای مصرفی و سه گروه محصولات سرمایه‌ای به طور آزمایشی باید قیمت تولید را بر برخی از کالاهای درج کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سعید ممبینی: از امروز به مدت شش ماه و به صورت آزمایشی تولیدکنندگان «آب معدنی»، «انواع آب میوه»، «نوشابه گازدار»، «ماالشعیر و نوشیدنی مالت» از گروه کالاهای مصرف و «غذاساز»، «نوشیدنی ساز»، «چرخ گوشت» و «ماکروویو» از گروه کالاهای سرمایه‌ای وارد مرحله اول این طرح خواهند شد و احتمالا طی هفته جاری کالاهای دیگری به این اقلام اضافه خواهند شد.