یک‌شنبه 10 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: برای جهش تولید باید مردم پای کار باشند، به معنی کامل بخش خصوصی را توانمند کنیم که بتواند در موضوعات مختلف با انعطاف و پویایی که دارد اقتصاد را سامان دهد و دولت فقط سیاست گذاری، ریل گذاری و نظارت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: رفع موانع تولید به ویژه در بخش دریافت تسهیلات خود می‌تواند زمینه‌ساز افزایش تولید و تکمیل زنجیره ارزش در کشور شود.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش قصد داریم به بررسی پیش بینی های مهم در رابطه با قیمت خودرو در سال جدید بپردازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون تخصصی خودروی اتاق اصناف ایران: اگر عملکردها درست بود در شش ماهه دوم سال 1402 قیمت خودرو در کشور 27 درصد افزایش پیدا نمی‌کرد. سال 1402 تمام شد اما گام مثبتی در مسیر تعدیل بازار خودرو مشاهده نشد. عضو کمیسیون تخصصی خودروی اتاق اصناف ایران: اگر عملکردها درست بود در شش ماهه دوم سال 1402 قیمت خودرو در کشور 27 درصد افزایش پیدا نمی‌کرد. سال 1402 تمام شد اما گام مثبتی در مسیر تعدیل...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: اگر عملکردها درست بود در شش ماهه دوم سال 1402 قیمت خودرو در کشور 27 درصد افزایش پیدا نمی‌کرد. سال 1402 تمام شد اما گام مثبتی در مسیر تعدیل بازار خودرو مشاهده نشد.

وب‌گاه فرارو

جالب است بدانید بازار بزرگ تهران علاوه بر آنکه محلی برای کسب و تأمین رزق و روزی اهالی آن است، قهرمانان خود را نیز دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: برخی از مراکز استان‌ها بدون توجه به دستورالعمل‌ها با سرو قلیان و یا سرو غذا در بیرون واحدهای صنفی خود، شأنیت این ماه مبارک را زیر پا گذاشتند که این موضوع هم باعث نارضایتی مردم و هم واحدهای صنفی قانون‌مدار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جالب است بدانید بازار بزرگ تهران علاوه بر آنکه محلی برای کسب و تامین رزق و روزی اهالی آن است، قهرمانان خود را نیز دارد.

وب‌گاه الف

پس از هشدار وزارت صمت نسبت به خرید و فروش کد ملی اشخاص برای موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو، رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران خودروی اتاق اصناف ایران بر ضرورت مقابله با اقدام در جهت "اجاره کارت ملی" برای واردات خودرو و ثبت‌نام خودروهای داخلی تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از هشدار وزارت صمت نسبت به خرید و فروش کد ملی اشخاص برای موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو، رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران خودروی اتاق اصناف ایران بر ضرورت مقابله با اقدام در جهت "اجاره کارت ملی" برای واردات خودرو و ثبت‌نام خودروهای داخلی تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از هشدار وزارت صمت نسبت به خرید و فروش کد ملی اشخاص برای موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو، رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران خودروی اتاق اصناف ایران بر ضرورت مقابله با اقدام در جهت "اجاره کارت ملی" برای واردات خودرو و ثبت‌نام خودروهای داخلی تاکید کرد. پس از هشدار وزارت صمت نسبت به خرید و فروش کد ملی اشخاص برای موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو، رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران خودروی اتاق...

وب‌گاه گسترش

عضو هیات رییسه اتحادیه مشاوران املاک درباره پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403 به بیان توضیحاتی پرداخت.

وب‌گاه گسترش

محمدحسین قمری مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت در مورد وضعیت گران فروشی اظهار کرد: اصناف مسؤول گران شدن در بازار نیستند؛ گران شدن در بازار حاصل تورم است و البته کالاهایی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم وابسته به نرخ دلار هستند نیز نوسانات بازار ارز روی آنها اثر می‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات رییسه اتحادیه مشاوران املاک گفت: عوامل متعددی بر بازار مسکن در سال 1403 اثرگذار است که از جمله آن می‌توان به هزینه‌های ساخت، تعداد معاملات، فعالیت‌های سوداگرانه، نوسانات بازار ارز، بودجه دولت، تسهیلات بانکی، مالیات‌های حوزه مسکن، نرخ رشد نقدینگی و اثرات آن بر تورم عمومی اشاره کرد.

وب‌گاه الف

مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت که در حال حاضر اعتبار طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای هر فرد 20 میلیون تومان است، اما با مذاکراتی که با دو بانک جدید انجام شده، احتمالاً بعد از عید اعتبار تا 150 میلیون تومان با اقساط نهایتا تا شش ماهه اضافه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«طرح خرید اعتباری در قالب بیشتر از 45 روز و اقساط بلند مدت با مبلغ بیشتر ادامه پیدا می‌کند. در حال حاضر اعتبار این طرح برای هر فرد 20 میلیون تومان است، اما احتمالاً بعد از عید اعتبار تا 150 میلیون تومان با یک سفته الکترونیک به عنوان ضامن و بدون سود پرداخت خواهد شد.» مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت که در حال حاضر اعتبار طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای هر فرد 20 میلیون تومان...