پنج‌شنبه 7 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: کمیسیون اصل 90 اعلامیه‌های صادر شده توسط وزارت صمت در خصوص استثنا قائل شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات را غیرقانونی تشخیص داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به رئیس اتحادیه طلا، اعلام کرده که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفاً برای واردات، صادرات و تولید اصل طلاست و به طور قطع، زنجیره‌های بعد از تولید، همچون کارگاه‌های ساخت، پرداخت و طلافروشی‌ها مصداق آن نیستند؛ بر این اساس این سوال مطرح است که از ابتدا این طرح بدین صورت بوده و تاکنون (پس از گذشت یکسال) شفاف‌سازی درست صورت نگرفته بود، یا اعتراض طلافروشان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

در نامه‌ای ارسالی به رئیس اتحادیه طلا، وزارت صمت اعلام کرد که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفاً مربوط به واردات، صادرات و تولید اصل طلا است و زنجیره‌های بعد از تولید، مانند کارگاه‌های ساخت، پرداخت و طلافروشی‌ها، در این قانون مشمول نمی‌شوند. در این نامه، سؤال مطرح شده است که آیا از ابتدا این طرح به این صورت بوده است و تا به حال (پس از گذشت یک سال) شفاف‌سازی صحیح انجام نشده است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به رئیس اتحادیه طلا، اعلام کرده که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفاً برای واردات، صادرات و تولید اصل طلاست وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به رئیس اتحادیه طلا، اعلام کرده که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفاً برای واردات، صادرات و تولید اصل طلاست و به طور قطع، زنجیره‌های بعد از تولید، همچون کارگاه‌های ساخت، پرداخت و طلافروشی‌ها مصداق آن نیستند؛ بر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمود بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه‌های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد. زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به رئیس اتحادیه طلا، اعلام کرد: ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفاً برای واردات، صادرات و تولید اصل طلاست و به طور قطع، زنجیره‌های بعد از تولید، همچون کارگاه‌های ساخت، پرداخت و طلافروشی‌ها مصداق آن نیستند؛ بر این اساس این سوال مطرح است که از ابتدا این طرح بدین صورت بوده و تاکنون (پس از گذشت یکسال) شفاف‌سازی درست صورت نگرفته بود، یا اعتراض...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه طلا در خصوص تعطیلی بازار طلا طی روزهای گذشته گفت: مخالف بستن واحدهای صنفی هستیم و مشکلی با شفافیت نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز جلسه ای پیرامون تعطیلی واحدهای صنفی و مشکلات مربوط به سامانه جامع تجارت در مسجد امام خمینی بازار با حضور معاون اقتصادی وزیر صمت، رئیس اتاق اصناف تهران، رئیس اتاق اصناف ایران و همکاران ما در سطح بازار تشکیل و نقطه نظرات مربوط به سامانه و گلایه‌ها در باره ثبت سرمایه مطرح شد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی طی روزهای گذشته برخی واحدهای صنفی در بازار طلا و جواهر تهران و شهرهای دیگر در اعتراض به سامانه جامع تجارت دست از کار کشیده اند که رئیس اتحادیه طلا می گوید: مخالف بستن واحدهای صنفی هستیم و مشکلی با شفافیت نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل اتاق اصناف ایران: با راه‌اندازی سامانه پیش ثبت‌نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه‌های پرمصرف این بازار به‌زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید.

وب‌گاه فرارو

درست است که دولت در برخی زمینه‌های اقتصادی امار و ارقام رشد و توسعه را منتشر می‌کند و من هم نمی‌گویم که این آمار غلط است، اما نکته مهم این است که دولت، آمار و ارقام اقتصادی را به شکل گزینشی منتشر می‌کند و گاهی نیز امار‌هایی منتشر می‌کند که شبهه برانگیز است. این نوع انتشار آمار، باعث می‌شود حس کنیم دولت می‌خواهد به هر قیمتی بر ادعای رشد اقتصادی در دولت سیزدهم صحه بگذارد و این در حالیست...

خبرگزاری تسنیم

هیات عالی نظارت، مصوبه مجلس درخصوص تمدید مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها که انتخاب بیش از 2 دوره متوالی آنها را بلامانع دانسته بود، مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.