سه‌شنبه 12 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس ساز و کار تشکیل اتحادیه واحد‌های صنفی و ادغام و همسان‌سازی عناوین اتحادیه‌ها، رسته‌ها را مشخص کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمامی اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف سراسر کشور مکلف شدند صورت‌های مالی حسابرسی شده خود را در وبگاه اتاق اصناف ایران بارگذاری کنند.

خبرگزاری میزان

براساس اصلاحیه قانون نظام صنفی و طبق تبصره 2 ماده 20 مکرر کلیه پرداخت‌های انجام گرفته توسط واحد‌های صنفی اعم از وجوه قانونی و سایر کمک‌های دریافتی صرفا از طریق سامانه‌ای که توسط اتاق اصناف ایران با تائید دبیرخانه هیات عالی نظارت تعیین می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طبق ماده 37 قانون نظام صنفی کشور، اصناف بدون هیچگونه مانعی مجازند درخواست خود را برای تأسیس بانک از بانک مرکزی مطرح کنند.

وب‌گاه فرارو

تعدادی زیادی از متقاضیان تایر از اینکه ساعت‌ها در صف خرید تایر می‌مانند، اما باز هم موفق به خرید نمی‌شوند، گلایه دارند؛ درنهایت، وزیر صمت با اشاره به اینکه اجازه ثبت‌نام به صورت آفلاین داده شده و عرضه‌کننده باید اطلاعات مشتری را دریافت و بعداً در سامانه ثبت کند، عدم اجرای این امر را به منزله تخلف و قصد برای تشکیل صف دانسته و قول داد که شرایط این بازار تسهیل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اصناف بدون هیچ مانعی می‌توانند درخواست خود برای تاسیس بانک را از بانک مرکزی مطرح کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: بر اساس ماده 37 قانون نظام صنفی کشور، اصناف بدون هیچ مانعی می‌توانند درخواست خود برای تاسیس بانک را از بانک مرکزی مطرح کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 20 اسفند ماه) و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور، با حذف ماده 6 این طرح موافقت کردند. در این ماده آمده بود: تبصره (3) ماده (37) قانون به شرح زیر اصلاح می‌شود: «تبصره 3- اتاق اصناف ایران مجاز است بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور و با مشارکت اتاق‌های اصناف شهرستان برای تأسیس بانک...

خبرگزاری دانشجو

معاون وزیر صمت گفت: در نمایشگاه‌های عید تا عید انواع کالا‌ها 15 تا 30 درصد ارزان‌تر عرضه می‌شود.

وب‌گاه الف

عضو و سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، جزئیات تازه از فروش فوق‌العاده «عید تا عید» و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: مردم ضمن اعتبارسنجی از سوی بانک، کارت اعتباری به مبلغ 20 میلیون تومان را تهیه کرده و می‌توانند تا روز عید فطر از این واحدهای صنفی خرید کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو و سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران از ارائه 100 هزار کارت اعتباری در طرح عیدنوروز تا عیدسعید فطر خبر داد و گفت: 38 هزار واحد صنفی در طرح فروش فوق‌العاده مشارکت دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل اتاق اصناف ایران، کالاهای توزیع شده در نمایشگاه‌های بهاره را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تأمین مایحتاج سفره عید، یکی از دغدغه‌های اصلی خانوارهای ایرانی در اسفند ماه است گفت: امسال دولت وظیفه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره را به‌طور کامل به اتاق اصناف ایران محول کرد تا سازماندهی مناسبی در این بخش شکل بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جشنواره و نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه رمضان در تهران از امروز 15 اسفند ماه کار خود را آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.