یک‌شنبه 10 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نرخ مالیات بر ارزش افزوده اجرت ساخت، حق‌العمل و سود فروشندگان طلا، جواهر و پلاتین بدون تغییر باقی می‌ماند.

وب‌گاه الف

طبق اعلام اتاق اصناف ایران افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده، صرفاً ناظر به نرخ عمومی موضوع ماده (7) بوده و به نرخ‌های خاص (طلا و جواهر و پلاتین) موضوع ماده (26) قانون مالیات بر ارزش افزوده مربوط نیست.

وب‌گاه گسترش

به اطلاع می‌رساند که طبق اطلاعیه اتاق اصناف ایران، نرخ مالیات بر ارزش افزوده برای طلا و جواهر همچنان برابر با 9 درصد باقی می‌ماند.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: نرخ مالیات بر ارزش افزوده اجرت ساخت، حق‌العمل و سود فروشندگان طلا، جواهر و پلاتین بدون تغییر باقی مانده و همچون گذشته 9 درصد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام اتاق اصناف ایران افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده، صرفاً ناظر به نرخ عمومی موضوع ماده (7) بوده و به نرخ‌های خاص (طلا و جواهر و پلاتین) موضوع ماده (26) قانون مالیات بر ارزش افزوده مربوط نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نرخ مالیات بر ارزش افزوده اجرت ساخت، حق‌العمل و سود فروشندگان طلا، جواهر و پلاتین بدون تغییر باقی می‌ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق اصناف درباره تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهر اطلاعیه ای صادر کرد. اتاق اصناف درباره تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهر اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از افزایش یک درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده و تغییر نیافتن نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه «کالا به فی» سامانه‌ای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف‌کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سامانه «کالا به فی» برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامانه «کالا به فی» سامانه‌ای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف‌کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.

خبرگزاری تسنیم

سامانه «کالا به فی» سامانه ای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.

وب‌گاه الف

مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت با بیان اینکه تاکنون بیش از 500 هزار نفر از مردم از مجموع سرویس‌های اعتباری استفاده کردند، گفت که طرح خرید اعتباری، احتمالا با مبالغ و زمان بیشتر، بعد از عید فطر هم ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

براساس نظرات کارشناسی، سال 1403 سالی سخت برای اقتصاد ایران است. به‌عقیده فعالان اقتصادی در سال جاری با افزایش 35 درصدی مزد کارگران که کفاف معیشت آنها را نمی‌دهد، قدرت خرید بیش از پیش کاهش می‌یابد و بازار وارد رکودی سنگین خواهد شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کالاهای اساسی با ارز مشخص وارد کشور شده بنابراین هرگونه تغییر قیمت مصداق تخلف گران فروشی است و با متخلفین در هر سطح از زنجیره تولید تا توزیع برخورد قانونی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی مصداق تخلف گران فروشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: - مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی مصداق تخلف گران فروشی است.