یک‌شنبه 10 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

«طرح خرید اعتباری در قالب بیشتر از 45 روز و اقساط بلند مدت با مبلغ بیشتر ادامه پیدا می‌کند. در حال حاضر اعتبار این طرح برای هر فرد 20 میلیون تومان است، اما احتمالاً بعد از عید اعتبار تا 150 میلیون تومان با یک سفته الکترونیک به عنوان ضامن و بدون سود پرداخت خواهد شد.» مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت که در حال حاضر اعتبار طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای هر فرد 20 میلیون تومان...

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران اعلام کرد که تقاضای خشکشویی نسبت به سال قبل 30 تا 40 درصد کاهش یافته است. همچنین، اتحادیه تعداد زیادی شکایت درباره خشکشویی های آنلاین دریافت کرده است و برخی از این واحدها استانداردهای شست‌وشو را رعایت نمی‌کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه کالاهای اساسی برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تامین شده است گفت: مردم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی در این ایام نخواهند داشت و هیچ کمبودی در تامین و توزیع کالاهای اساسی گزارش نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اتاق اصناف خبر داد که بیشترین تخلفات بازار شب عید مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت اصول بهداشتی، کم فروشی و تقلب بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه‌ترین آمارها حاکی از نفوذ 76درصدی استفاده از این وسیله هوشمند در جهان است؛ عددی نزدیک به شش میلیارد انسان در کره خاکی. این موضوع تنها به داشتن تلفن‌همراه هوشمند محدود نشده است و روز به روز استفاده از این وسیله ارتباطی هم میان افراد افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مدت مسوولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها پس از برگزاری انتخابات آنها، چهار سال تمام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نیک منش از اجرای طرح تشدید نظارت در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و انجام 161 هزار و 506 فقره بازرسی از اصناف خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، سازوکار انتخابات اتحادیه‌های صنفی را اصلاح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) ماده 4 طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور را به شرح زیر تصویب کردند: «ماده 4- ماده (22) قانون و تبصره‌های (1) و (3) آن به شرح زیر اصلاح و سه تبصره به عنوان تبصره‌های (7) (8) و (9) به آن الحاق می‌شود و ماده (23) قانون حذف می‌گردد. ماده 22- اتحادیه‌ها توسط هیئت مدیره منتخب اعضای اتحادیه اداره می‌شوند....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار انتخابات اتحادیه‌های صنفی را اصلاح کردند.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره روند نزولی قیمت طلا و سکه در بازار، شرایط تقاضا را بحرانی تشخیص داده و اظهار داشت: "فروش طلا در بازار در وضعیت رکود قرار دارد."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدگنندگان اعلام کرد: قنادی‌ها موظف به رعایت قیمت ابلاغی اتحادیه‌ها هستند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی مراتب را به اتحادیه صنف قنادان و یا سامانه 124 گزارش دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس مصوبه مجلس، در هر شهرستان که واحدهای صنفی با فعالیت‌های شغلی مشابه وجود داشته باشد، کمیسیون نظارت با رعایت این قانون مبادرت به تشکیل اتحادیه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، ماده 3 طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور را تصویب کردند. طبق این مصوبه، صدر ماده 21 قانون به شرح زیر اصلاح می‌شود: ماده 21- در هر شهرستان که واحد‌های صنفی با فعالیت‌های شغلی مشابه یا همگن وجود داشته باشد، کمیسیون نظارت با رعایت این قانون مبادرت به تشکیل اتحادیه می‌کند. 2- تبصره (2) به شرح زیر اصلاح می‌شود: تبصره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس ساز و کار تشکیل اتحادیه واحد‌های صنفی و ادغام و همسان‌سازی عناوین اتحادیه‌ها، رسته‌ها را مشخص کردند.