پنج‌شنبه 14 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه تابناک

در موضوع کلاهبرداری "کوروش کمپانی" و فریب مشتریان با وعده فروش گوشی‌های آیفون با نصف قیمت، نایب رئیس اتاق اصناف ایران، اتحادیه فروشندگان موبایل را در این کلاهبرداری، مقصر دانسته و معتقد است که اتحادیه می‌توانست با پیگیری بیشتر درباره نحوه فعالیت این کمپانی راه حمایت اتاق اصناف را باز بگذارد.

وب‌گاه الف

معاون سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در نامه‌ای به رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که نظارت ویژه بر واحدهای قالیشویی و خشکشویی در دستور کار قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از حدود دو هفته پیش، تقاضا برای «فرش شستن» در این بازار بخاطر نزدیکی به شب عید افزایش چشمگیر پیدا کرده و عمده خانوارهای این خدمت، افرادی هستند که «فرش دستبافت» دارند و نمی‌خواهند این دارایی با ارزش‌شان با «یک شستشوی معمولی»، خراب شود و به قول معروف، «رنگ قاطی کند»!

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در نامه‌ای به رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که نظارت ویژه بر واحدهای قالیشویی و خشکشویی در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در نامه‌ای به رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که نظارت ویژه بر واحدهای قالیشویی و خشکشویی در دستور کار قرار گیرد.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون تخصصی بنکداران مواد غذایی و دخانیات اتاق اصناف ایران: افزایش تعرفه صادرات خرما، سهم ایران از بازار منطقه را کاهش می‌دهد

وب‌گاه گسترش

برای خرید لاستیک دولتی برای خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری، هیچ شرط خاصی وجود ندارد و تمامی مالکان خودروهای مذکور می‌توانند در طول یک سال حداکثر 4 حلقه لاستیک دولتی را تهیه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه شورای عالی کار با موضوع بررسی گزارش کمیته مزد و اصلاح آیین‌نامه‌های انتخابات اعضای هیات‌های تشخیص و حل اختلاف روز دوشنبه، 30بهمن برگزار خواهد شد. مهم‌ترین موضوع مورد بررسی در جلسات کمیته مزد امسال، امکان اجرای مزد منطقه‌ای در ایران بود. به گفته نمایندگان کارگری حاضر در جلسات کمیته مزد، اجرای مزد منطقه‌ای برای امسال در نهایت مورد موافقت بسیاری از اعضا قرار نگرفته است. گزارش تهیه‌شده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در نامه‌ای به رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هرگونه افزایش قیمت خودسرانه قالیشویی و خشکشوییبدون طی کردن مراحل قانونی مطابق با دستورالعمل نرخ گذاری کالا و خدمات ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی اطلاعیه هفته گذشته، سازمان توسعه تجارت مبنی بر الزام ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و پنج رقم انتهای شماره شاسی و تاکید بر اجرای آن از 23 بهمن ماه، معاون وزیر صمت، این الزام به ثبت اطلاعات خودرو در فروش تایرهای سواری از تاریخ مذکور را رسماً به مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها به جهت اجرا، ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف گفت: مصوبه اخیر هیات وزیران مشکل اصلی را حل نمی‌کند مشکل اصلی مربوط به فرش‌هایی است که در بازارهای مختلف انباشته شده و مجبور هستیم آنها را بخریم و به ایران منتقل کنیم، سپس این فرش‌ها را سرویس کنیم و دوباره برای بازارهای جدید بازاریابی کنیم.

وب‌گاه گسترش

سید احسان خاندوزی با تقدیر از همگرایی و هم‌افزایی مجموعه اتاق اصناف ایران در مسیر پیشبرد مطالبات صنوف در مجلس شورای اسلامی، گفت: اهتمام مدیران فعلی اتاق اصناف باعث شد تا موضوعی که برخی می‌خواستند آن را به عنوان نقطه تعارض بین دولت و اصناف کشور معرفی کنند، به صورت هوشمندانه و مدبرانه به نقطه قوت عملکرد اتاق اصناف ایران در کارنامه دولت تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح ملی عید تا عید با همکاری اتاق اصناف ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خرید اعتباری کالا اجرایی می‌شود تا قدرت خرید مردم در شب عید افزایش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2هزار همت تسهیلات اعتباری برای طرح «عید تا عید» تعیین شده که قرار است به اصناف شرکت‌کننده تعلق بگیرد. در این طرح، کارمندان دولت و همچنین عموم مردم می‌توانند مایحتاج و کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت اعتباری تا سقف 20میلیون تومان از واحدهای صنفی و نمایشگاه‌ها خریداری کنند. 2هزار همت تسهیلات اعتباری برای طرح «عید تا عید» تعیین شده که قرار است به اصناف شرکت‌کننده تعلق بگیرد. در این طرح،...

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران، دستورالعمل طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه ایام پایانی سال، ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 را به روسای اتاق های اصناف سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

نادر بذرافشان، رئیس کارگروه تخصصی طلا و جواهر، نقره و سکه، ابراز نمود که در هیچ کشوری از جهان، حساب بانکی فردی به این شکل مسدود نخواهد شد که بدون هماهنگی و اطلاع قبلی با صاحب آن حساب، اقدام به مسدود کردن آن نمایند. او تأکید دارد که مسئولان باید در برابر فعالان صنعت طلا، رفتاری عادلانه‌تر و منصفانه‌تر اتخاذ نمایند.