سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام اتاق اصناف، از امروز تالارها در همه شهرها با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد با شرایط جدید مجاز به فعالیت هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتاق اصناف ایران از بازگشایی و فعالیت مجدد تالار‌های پذیرایی مشروط بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از امروز ششم خردادماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

فعالان اقتصادی و اصناف در نشست با ابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری مهمترین خواسته های اقتصادی از رییس جمهور بعدی را اعلام کردند.

خبرگزاری دانا

فعالان بخش خصوصی در دیدار با رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم از وی خواستند تا با فساد مبارزه کرده و اجازه ندهد که جریان های سیاسی وزیر نامربوطی را به وی تحمیل کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد و از الزامات اقتصاد قوی تیم اقتصادی دولت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین کاندیدای انتخاب ریاست‌جمهوری امروز به جمع فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی ایران رفت را تا ضمن ارائه برنامه‌های خود، شنوای نقد و نظرات بخش خصوصی باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو، امروز در نشستی مشترک با اعضای اتاق اصناف، تعاون، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به بررسی به بررسی مسائل اقتصادی و تولید و گفتگو درباره برنامه‌ها و راهکارهای حل معضلات این بخش پرداختند. در این نشست فعالین و بخش‌های مختلف بخش غیردولتی و اصناف و صنایع مختلف خرد و کلان از استان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیمات لحظه‌ای، اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند و ثبات اقتصاد را چه در عرصه داخلی و بین‌المللی دچار آسیب می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران درباره انتقاد تولیدکنندگان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل "دریافت هزینه‌های سرسام آور"، گفت: اگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تهدید یا با اجبار این مبالغ را از تولیدکنندگان دریافت کنند، تخلف می‌کنند و قابل پیگیری است. البته تولیدکننده باید به صورت رسمی شکایت و این ادعا را ثابت کند.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل اتاق اصناف ایران از شناسایی رسته های تولیدی صنفی دارای اولویت صادراتی اصناف ایران خبر داد و گفت: در این مسیر بر واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت بالقوه و بالفعل صادارتی هستند، نظیر صنف چرم، کیف و کفش، پوشاک، زیور الات و سنگ های قیمتی، صنایع چوبی و مبلمان و برخی رسته‌های خدمات فنی مانند تعمیر خودروهای سنگین و نیز تاسیسات تمرکز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در گزارش عملکرد سال 99 خود، به بررسی وضعیت صدور پروانه برای کسب‌وکارهای اینترنتی و میزان ثبت شکایت از کسب‌وکارها و نحوه رسیدگی به آن پرداخته است. بر اساس این گزارش، در سال گذشته، یک هزار و 114 پروانه برای کسب‌وکارهای مجازی صادر شد. 272 مجوز در بهار، 180 مجوز در تابستان، 262 در پاییز و 391 مجوز در زمستان صادر شده و در...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: فعلا هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت نان گرفته نشده، از این رو افزایش قیمت تخلف است.

خبرگزاری میزان

نائب رئیس و سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: ساختار نظام بانکی کشور نیاز به سازو کاری نوین دارد و تا زمانی که فرایند ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی تغییر نکند مشکلات واحد‌های تولیدی به قوت خود باقیست.