سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییسان اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف اعلام کردند: مرور منصفانه عملکرد هیات مقررات زدایی و وزارت اقتصاد، در دولت دوازدهم نشانگر پیشرفت چشمگیر و اخذ دستاوردهای ملموس در محیط کسب و کار کشور بوده به طوری که زمان ثبت شرکت و شروع کسب و کار از 72 به 3 روز کاری کاهش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت حبوبات در سطح بنکداری‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی آمار به دست آمده از خسارت های تحریم و کرونا، نشان می‌دهد که همزمانی این دو موجب شده تا برنامه های دولت دوازدهم برای اداره امور کشور با دشواری‌های جدی روبرو شود. با این حال دولت با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی تا کنون موفق به مدیریت به هنگام و درست این دو بحران شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرشاد مومنی: اصرار بانک مرکزی به افزایش قیمت دلار باعث خروج سرمایه از کشور بوده است، فرود ایران ایر در باند ورشکستگی و آوار اجاره‌بها بر سر کارگران سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا درباره همکاری اتاق اصناف کشور با این قرارگاه گفت: از آغاز سال جاری تا کنون، چهار میلیون مورد بازرسی و 27 هزار مورد پلمب واحد صنفی متخلف توسط اتاق اصناف انجام شده است.

خبرگزاری مهر

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، ضمن تشریح گزارش اتاق اصناف کشور، گفت: تعداد بازرسی‌های انجام شده در فروردین 1400 معادل 20 درصد کل بازرسی‌ها در سال 99 بوده است.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه 98 درصد بنگاه‌های ایران در بخش تولید، توزیع و خدمات بنگاه‌های کوچک و متوسط یا SME ها هستند، تاکید کرد که که بزرگترین مشکل این بنگاه‌ها برای توسعه صادرات و حضور در بازارهای صادراتی، جمع‌آوری اطلاعات بازار و نیز تحقیقات بازار است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران گفت: کاهش ساخت و ساز مسکن باعث رکود و تورم در این بخش شده؛ در حالی که سالانه به ساخت بیش از یک میلیون واحد مسکونی نیازمندیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: سالانه به ساخت بیش از یک میلیون واحد مسکونی در کشور نیاز داریم، کاهش میزان ساخت و ساز های بخش مسکن باعث رکود در این حوزه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: سالانه به ساخت بیش از یک میلیون واحد مسکونی در کشور نیاز داریم، کاهش میزان ساخت و ساز های بخش مسکن باعث رکود در این حوزه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: سالانه به ساخت بیش از یک میلیون واحد مسکونی در کشور نیاز داریم، کاهش میزان ساخت و ساز های بخش مسکن باعث رکود در این حوزه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به تعطیلی یک ماهه واحدهای صنفی در راستای اجرای مصوبات ستادملی مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون اصناف همراه‌ترین گروه در اجرای مصوبات ستاد بودند و همکاری لازم را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اتاق اصناف، واحدهای متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته پلمب خواهند شد و نظارت‌ها نیز تشدید می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اتاق اصناف، واحدهای متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته پلمب خواهند شد و نظارت‌ها نیز تشدید می‌شود.