سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: فعلا هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت نان گرفته نشده، از این رو افزایش قیمت تخلف است.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین مصوبات کارگروه تنظیم بازار مقرر شد به منظور حمایت از تولیدکنندگان و تنظیم بازار موثر پیاز در داخل، سازمان مرکزی تعاون روستایی ضمن اتخاذ تدابیر مناسب برای خرید تضمینی این محصول، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها نسبت به خرید و جمع آوری محصول اقدام کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران گفت: سال گذشته 159 هزار پرونده از سوی بازرسان اتاق اصناف به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده و ارزش ریالی این رسیدگی‌ها 707 میلیارد تومان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر مجتبایی در نشست بررسی توانمندی‌ها و انتظارات اتاق اصناف از سازمان توسعه تجارت و رایزنان بازرگانی، با اشاره به اهمیت نیاز سنجی بازار‌های هدف محصولات صنفی دارای اولویت صادراتی در کشور‌های هدف گفت: جایگاه بنگاه‌های کوچک و متوسط در اقتصاد جهان و نقشی که برای شکوفایی در کشور‌های توسعه یافته ایجاد کرده اند بسیار مورد اهمیت است و بنگاه‌های اقتصادی...

خبرگزاری مهر

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: بیش از 70 درصد کالای وارداتی و 90 درصد محصولات صنایع بزرگ کشور از طریق شبکه عمده‌فروشی و خرده‌فروشی توزیع می شوند.

وب‌گاه الف

در حالی که استانداری تهران و اتاق اصناف اعلام کرده اند که هرگونه افزایش قیمت نان، غیرقانونی است، اما مشاهدات میدانی نشان می دهد که برخی نانوایی ها با توجیه افزایش هزینه ها قیمت نان را افزایش داده اند.

خبرگزاری دانا

بیانیه جریان گام دوم انقلاب اسلامی درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانیه جریان گام دوم انقلاب اسلامی درباره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر منتشر شد. بسمه تعالی قرن 15 پیشروی ماست. قرن بالندگی و برآمدن دوباره بر فراز تاریخ و تمدن. قرن گام دوم ملتی که از دره‌ها و پستی بلندی‌های پرالتهاب عبور کرده و حالا جوان و پرانگیزه، بر سر شاهراه رسیدن به قله رسیده است. شهر، تجلی تمام و کمال زیستن و حکمرانی است. تجلی اقتصاد، فرهنگ،...

وب‌گاه خبر آنلاین

اخبار ضد و نقیضی درباره افزایش قیمت نان این روزها به گوش می رسد؛ در حالی که بسیاری از شهروندان از افزایش قیمت نان خبر می‌دهند اما گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد قیمت نان به صورت قانونی دستخوش افزایش نشده است.

خبرگزاری دانا

اتاق اصناف با تقاضای افزایش نرخ نان متناسب با تورم کشور از دولت اعلام کرد: تا زمان تصویب اصلاحیه نرخ هیچ یک از واحدهای نانوایی مجاز به افزایش نرخ بصورت غیرقانونی نیست.

خبرگزاری ایسنا

اتاق اصناف از دولت تقاضا کرده همان طور که نرخ خدمات دولتی مانند انرژی را برای جلوگیری از بروز خسارت به واحدهای تولید کننده افزایش می دهد، نرخ نان را نیز متناسب با تورم کشور افزایش دهد و تاکید کرده تا زمان تصویب اصلاحیه نرخ هیچ یک از واحدهای نانوایی مجاز به افزایش نرخ بصورت غیرقانونی نیست.

خبرگزاری مهر

اعضای اتاق اصناف ایران با صددر بیانیه ای، خواستار افزایش رسمی قیمت نان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیأت نمایندگان اتاق اصناف ایران در مورد اصلاح قیمت نان متناسب با قیمت تمام شده بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت که در اجرای طرح تشدید بازرسی واحدهای صنفی این استان، پرونده 31 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.