سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برای جبران خسارت اصناف، ارزشمند، اما ناکافی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با کاهش فشار بر اصناف آسیب دیده مصوب کرد در برابر بسته پیشنهادی اتاق اصناف ایران بسیار ناکافی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی با اشاره به صدمات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا اظهار داشت: عدم تأمین حداقل‌های جبرانی از سوی دولت و اکتفا به برخی استمهال و تعویق تعهدات دیون دولتی شرایط سخت ناشی از محدودیت‌های کرونایی پیش روی اصناف را تشدید کرده است چرا که همچنان بیشترین کم لطفی‌ها به کسب و کار‌ها از سوی سازمان‌های تأمین اجتماعی، مالیات،...

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه حمایتهای دولت از اصناف کافی نیست، گفت: باید زمینه برای فعالیت عادی کسب‌وکارها فراهم تا از زیان‌های وارده به این بخش کاسته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممبینی گفت: آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با کاهش فشار بر اصناف آسیب دیده مصوب کرد در برابر بسته پیشنهادی اتاق اصناف ایران، ناکافی است.

خبرگزاری دانا

مهلت تسیلم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال 1399 و سر رسید پرداخت مالیات آن برای تمامی مودیان مالیاتی تا 15 اردیبهشت 1400 تمدید شد.

وب‌گاه الف

طبق اعلام اتاق اصناف ایران، مهلت تسیلم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال 1399 و سر رسید پرداخت مالیات آن برای تمامی مودیان مالیاتی تا 15 اردیبهشت 1400 تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام اتاق اصناف ایران، مهلت تسیلم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال 1399 و سر رسید پرداخت مالیات آن برای تمامی مودیان مالیاتی تا 15 اردیبهشت 1400 تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آخرین مهلت تسیلم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال 1399 و سر رسید پرداخت مالیات آن برای تمام مودیان مالیاتی تا 15 اردیبهشت‌ماه است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران با اشاره به اجاره‌ای بودن حدود 40 درصد واحدهای صنفی، از ارائه پیشنهاد تشدید پروتکل‌های بهداشتی، تداوم فعالیت مشاغل و تشدید نظارت‌ها به ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: نمی‌توان محدودیت‌های نظارت را رد کرد، اما یا باید بسته حمایتی برای مشاغل آسیب دیده در نظر گرفته شود یا قرنطینه کامل اعمال شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - آغاز عملیات احداث بزرگترین طرح مسکن کشور، افتتاح 23 پروژه بهداشتی و درمانی، انعقاد قرارداد خرید تضمیمنی 50 هزار مترمکعب آب، افتتاح تصفیه خانه سد سرنی میناب و تعطیلی پنجشنبه تمام دستگاه های اجرایی از جمله مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - با گذشت 10 روز از دومین ماه سال، هنوز میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به بیماری کووید 19 در کشور بالاست هرچند در برخی استان‌ها آغاز روند نزولی ابتلا به این بیماری دیده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

آخرین فرصت ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری گروه کالایی لوازم خانگی برقی و الکترونیکی اعلام شده است؛ موضوعی که سال گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) واعده داده بود تا حد زیادی می‌تواند جلوی قاچاق را بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی اتاق اصناف ایران، فروش پایان سال، اهدای کارت خرید به کارکنان ادارات و ارائه تخفیفات فروشگاهی موجب شد تا وضعیت خرده‌فروشی در اسفند نسبت به بهمن 1399 بهبود پیدا کند.

خبرگزاری مهر

بررسی جدیدترین گزارش طرح «شامخ» (شاخص مدیران خرید) نشان می‌دهد شامخ کل در اسفند ماه به بالاترین عدد در سال گذشته رسیده است.