سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

حسین ذوالفقاری گفت: شهروندان کشورمان که هم اکنون در هند و پاکستان حضور دارند برای بازگشت به ایران باید تست دهند و در بازگشت به ایران هم دوباره تست و مراحل قرنطینه اعمال خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری با اشاره به این که نگرانی جدی نسبت به ورود ویروس جهش یافته هندی در کشور وجود دارد؛ گفت: در این شرایط باید با تمامی ظرفیت ممکن و استفاده از تجارب 14 ماهه گذشته اجازه ورود ویروس جهش یافته هندی را به کشور ندهیم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران گفت: بنا به آمارهای کشوری نقش اصناف در زنجیره انتقال بیماری کرونا 11 درصد است و تعطیلی آنان به تنهایی در قطع این زنجیره موثر نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دنبال تمدید محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی، اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای هشدار داده که مشاغل در صورت تخلف از این محدودیت‌ها دو هفته پلمب می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

در پی تمدید محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی، اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای هشدار داده که مشاغل در صورت تخلف از این محدودیت‌ها دو هفته پلمب می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف تهران با تاکید بر مدیریت صحیح ستاد تنظیم بازار در جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در بازار شب عید، گفت: میوه‌های دپو شده در انبارها و سردخانه‌ها ربطی به اقدامات تنظیم بازار میوه ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تعطیلی بازار بزرگ تهران و اصناف قرار گرفته در گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تمدید شده است، گفت: اصناف نامبرده از شنبه 4 اردیبهشت تا جمعه 10 اردیبهشت ماه اجازه فعالیت ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: آخرین آمارها نشان می‌دهد که 82 درصد اصناف کشور پایبند اصول و قوانین هستند و تنها درصد بسیار محدودی از اصناف دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد که فعالیت آرایشگاه های زنانه با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز این استان ممنوع است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

چنانچه شهرها، بار دیگر به وضعیت قرمز بازگردند، بیش از یک میلیون واحد صنفی تعطیل و حدود 3میلیون نفر شاغل در آن، به تعداد روزهایی که در شرایط قرمز قرار می‌گیریم، بیکار خواهند شد

وب‌گاه تابناک

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 13 خود، ضمن اعلام زمان بندی، مدارک و شرایط مورد نیاز داوطلبین ثبت نام انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری، 4 روش ثبت نام الکترونیک و حضوری این انتخابات را تشریح کرد.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه تابناک

نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز چهارشنبه بیستم اسفند 99 آغاز شد و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه، 26 اسفند ادامه خواهد یافت؛ با این یادآوری که نظر به شیوع ویروس کرونا در کشور و شرایط خاص این ایام، راه‌های تازه‌ای برای نام نویسی تدارک دیده شده است.