چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جبران آسیب گسترده اقتصادی برای طیفی از اصناف و کسب‌وکارها به دنبال ورود ویروس کرونا به کشور، در زمره دغدغه‌های اساسی دستگاه اجرایی قرار دارد و دولت در این امر بی‌شک نیازمند همکاری همه نهادها است.

خبرگزاری دانا

سعید ممبینی گفت: فهرست مشاغل مجاز به فعالیت از ابتدای هفته آینده، امروز (19 فروردین) برای تصمیم گیری نهایی به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

خبرگزاری میزان

نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف با بیان اینکه تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان فروردین ماه امکان نیست، گفت: این مهلت حداقل 2 ماه به تاخیر بیفتد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: فهرست مشاغل مجاز به فعالیت از ابتدای هفته آینده، امروز (19 فروردین) برای تصمیم گیری نهایی به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

خبرگزاری دانا

علیزاده گفت: مسئولان در سطح کلان کشور جهت رفع مشکلات اقتصادی به وجود آمده اصناف خراسان‌جنوبی تسهیلات ویژه‌ای در نظر بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: 240 واحد صنفی غیرضروری این استان به دلیل بی‌توجهی به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت نکردن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پلمب شد.

خبرگزاری میزان

سومین نشست "کمیته اصناف مقابله با کرونا " صبح امروز 18 فروردین ماه با حضور زنگان مشاور عالی وزیر بهداشت، دبیر کمیسیون اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، رئیس پلیس امنیت کشور و درستی نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و نمایندگان وزارت صمت برگزار شد.

وب‌گاه الف

رییس اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف ایران برای بازگشایی مشاغل با ریسک پایین‌تر، تابع تصمیمات ستاد مقابله با کروناست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف ایران برای بازگشایی مشاغل با ریسک پایین‌تر، تابع تصمیمات ستاد مقابله با کروناست.

خبرگزاری ایسنا

رییس اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف ایران برای بازگشایی مشاغل با ریسک پایین‌تر، تابع تصمیمات ستاد مقابله با کروناست.

خبرگزاری دانا

باتوجه به ضرورت کمک رسانی به مناطق سیل زده جنوب کشور نشست قرارگاه شهیدعراقی سازمان بسیج اصناف برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق اصناف خبرداد: فهرست مشاغل مجاز به فعالیت از ابتدای هفته آینده، فردا برای تصمیم گیری نهایی به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «حسن روحانی»، رئیس‌جمهوری اعلام کرده است که از روز 23 فروردین ماه، کسب‌وکارهای کم‌ریسک و متوسط می‌توانند فعالیت خود را دوباره آغاز کنند. اما این کسب‌وکارها شامل چه صنف‌هایی می‌شود؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید ممبینی در نشست کارگروه تدوین پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی واحد‌های صنفی و تعیین اولویت بازگشایی رسته‌های صنفی که صبح امروز با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور و اماکن نیروی انتظامی در اتاق اصناف ایران برگزار شد، با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد پیشنهاد اسامی اصناف مجاز به فعالیت...

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: فهرست مشاغل مجاز به فعالیت از ابتدای هفته آینده، فردا (19 فروردین) برای تصمیم گیری نهایی به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

قرار است فهرست بازگشایی تدریجی واحد‌های صنفی به تفکیک رسته‌های صنفی و بر مبنای شاخص‌هایی 25 فروردین ماه ارائه شود؛ بنابراین مشخص نیست که که فعالیت اصناف در سایر استان‌ها به جز تهران هم به آخر فروردین موکول خواهد شد یا نه.