شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران، در نشست مشترک با سفیر عربستان ضمن برشمردن ظرفیت‌های همکاری ایران و عربستان، گفت که روابط ایران و عربستان باید دو سویه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجتبی صفایی به عنوان رئیس اتاق اصناف ایران ابقاء شد

خبرگزاری تسنیم

در حالی که در خرداد ماه ترکیب هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران بعد از انتخابات، مشخص شده بود، در پی تشدید اختلافات داخلی امروز برای سومین بار این اعضا تغییر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترکیب هیات رئیسه اتاق اصناف ایران به دلیل اجرای ماده 43 قانون نظام صنفی تغییر کرد، اما «مجتبی صفایی» به عنوان رئیس اتاق اصناف ایران باقی ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی گفت: اعتماد به بخش خصوصی و اصناف راهگشای بسیاری از مشکلات تنظیم بازار است.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی: اعتماد به بخش خصوصی و اصناف راهگشای بسیاری از مشکلات تنظیم بازار است مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، شبکه توزیع مویرگی اصناف در ایران را به عنوان ظرفیت و پشتوانه‌ای مهم در انضباط بخشی و تنظیم بازار دانست و افزود: در بحران جهانی کرونا، ایران خوش‌بختانه در بخش شبکه تولید و توزیع کالاهای...

وب‌گاه گسترش

ترکیب هیات رئیسه اتاق اصناف ایران که به واسطه اجرای ماده 43 قانون نظام صنفی دستخوش تغییراتی شد و امید سامری رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر و کریم محمدیان پستبگلو رئیس اتاق اصناف اهر و نماینده استان آذربایجان شرقی، به عنوان اعضای جایگزین حسین طاهرمحمدی و علیرضا رعنایی معرفی شدند. در پی این تغییرات و به موجب قانون، امروز 18 مهر 1402، انتخابات داخلی اعضای هیات رئیسه باری دیگر برگزار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب هیات رئیسه اتاق اصناف ایران به واسطه اجرای ماده 43 قانون نظام صنفی دستخوش تغییراتی شد، اما در این میان «مجتبی صفایی» به عنوان رئیس اتاق اصناف ایران ابقا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد خزاعی در این مراسم گفت: خوشحالم که امروز در آیین افتتاح پردیس رزمال حضور دارم و امیدوارم بخش خصوصی و سرمایه گذاران دلسوز بیش از همیشه برای ارتقا و توسعه فضای فرهنگی و زیرساخت های سینمایی وارد میدان شوند. وی افزود: پردیس سینمایی رزمال، 228 امین سالن سینمایی است که در دولت سیزدهم افتتاح و به بهره برداری رسیده است. در این راستا، اقدامات گسترده...

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجشنبه ششم مهرماه 1402 گردهمایی فعالان صنعت برق و روشنایی با حضور جمعی از تولیدکنندگان، مغازه‌داران و اعضای صنف و اتحادیه برق و الکترونیک و شبکه پخش و توزیع از سراسر کشور برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد که به میزبانی شرکت هدایت‌گستر و در اصفهان برگزار شد، تبادل نظر و ایجاد هم‌افزایی بین ارکان مختلف صنعت برق و روشنایی بود.

وب‌گاه گسترش

با مجوز اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اتاق اصناف ایران و با هدف بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی درون‌شهری سامانه تاکسی آنلاین رونمایی شد. محمدتقی مهدیخانی، عضو انجمن شرکت‌های تاکسیرانی خصوصی در مراسم رونمایی از این سامانه عنوان کرد: با هدف بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی و براساس ماده 3 آئین‌نامه اجرائی قانون مربوط به امور تاکسیرانی وحمل ونقل مسافر وهمچنین ماده 202 و203 آئین نامه راهنمائی ورانندگی...

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران در نامه ای از سازمان امور مالیاتی خواسته است تا در اولین فرصت ممکن، کارگروه تعیین "نسبت‌های سود فعالیت" را با حضور نمایندگان اتاق اصناف ایران تشکیل دهد. مجتبی صفایی در خصوص این نامه و تعریف "نسبت سود فعالیت های صنفی" بیان کرد: سازمان امور مالیاتی هر ساله و عموما پیش از مرداد ماه، برای هر رسته صنفی، "نسبت سود فعالیت" درنظر می‌گیرد و هرجا یک واحد صنفی نتوانست اسناد و...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با انتقاد از تسهیل فرایند صدور مجوز فروش دخانیات و با اشاره به نامه وزیر بهداشت به وزیر صمت، گفت: در این نامه به دو موضوع کلیدی ممنوعیت فروش محصولات دخانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ممنوعیت فروش محصولات دخانی الکترونیکی تاکید شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با انتقاد از تسهیل فرایند صدور مجوز فروش دخانیات و با اشاره به نامه وزیر بهداشت به وزیر صمت، گفت: در این نامه به دو موضوع کلیدی ممنوعیت فروش محصولات دخانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ممنوعیت فروش محصولات دخانی الکترونیکی تاکید شد.