شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه گسترش

4 محصول لبنی که دارای قیمت مصوب هستند در مقایسه با سایر محصولات لبنی حضور کمرنگ‌تری در بازار دارند و صنایع لبنی با وجود تذکرها، تمایل بیشتری برای تولید سایر محصولات دارند. حدود یک سال قبل تعداد لبنیات تنظیم بازاری دارای قیمت مصوب به 4 محصول کاهش یافت که شامل ماست با اوزان 2.5 کیلوگرم و 2 کیلوگرم، پنیر یو اف 400 گرمی، شیر بطری یک لیتر کم چرب و شیر نایلونی 900 گرمی بودند. این نرخ ها در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: از خرداد سال جاری قیمت محصولات لبنی تنظیم‌بازاری و غیرتنظیم‌بازاری حداکثر 30 درصد افزایش قیمت داشته است.

خبرگزاری تسنیم

گزارش میدانی تسنیم حاکی است، 4 محصول لبنی که دارای قیمت مصوب هستند در مقایسه با سایر محصولات لبنی حضور کمرنگ‌تری در بازار دارند و صنایع لبنی با وجود تذکر‌ها، تمایل بیشتری برای تولید سایر محصولات دارند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق‌العاده پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس در برخی از شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق‌العاده پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس در برخی از شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

وب‌گاه گسترش

دبیرهیات رئیسه اتاق اصناف ایران بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا باید از مرزها انجام شود. اگرچه اقدامات فراوانی در این زمینه انجام شده است اما گاها با حجم زیادی از قاچاق یک نوع کالا از مرزها صورت می گیرد. علیرضا رعنایی اظهار کرد: یکی از نگرانی های فرهنگی و اقتصادی برای ما قاچاق پوشاک است. چراکه از یک سو، قاچاق پوشاک زمینه تهاجم فرهنگی را ایجاد می کند و از سوی دیگر به تولیدی های داخلی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرهیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: مبارزه با پوشاک قاچاق در فروشگاه‌های غیرمجاز اینترنتی ضروری است.

وب‌گاه گسترش

با حضور رئیس اتاق اصناف ایران نشست ساماندهی سطح عرضه محصولات دخانی برگزار شد. نشست ساماندهی سطح عرضه محصولات دخانی پیرو مباحث مطرح شده در سی و دومین جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و تقلبی با محوریت (لوازم آرایشی و بهداشتی و دخانیات) با حضور مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران، سردار علی نوروزی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا، هدایت معصومی مشاور و دستیار معاونت وزارت صمت،...

وب‌گاه گسترش

بدین وسیله به اطلاع کلیه واحدهای صنفی می رساند؛ فروش و عرضه محصولات دخانی در فروشگاه های زنجیره‌ای و شبکه ای ممنوع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به واحدهای صنفی تاکید کرده که فروش و عرضه محصولات دخانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فرانچایز ممنوع است.

وب‌گاه الف

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به واحدهای صنفی تاکید کرده که فروش و عرضه محصولات دخانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فرانچایز ممنوع است.

وب‌گاه عصر ایران

فروش و عرضه محصولات دخانیات در فروشگاه های زنجیره ای و شبکه‌ای ممنوع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش دخانیات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع شد.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فروش و عرضه محصولات دخانی در فروشگاه های زنجیره‌ای و شبکه ای ممنوع شد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فروش و عرضه محصولات دخانی در فروشگاه های زنجیره‌ای و شبکه ای ممنوع شد.