شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واحدهای عرضه کننده نوشت افزار باید از عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتاق اصناف ایران اعلام کرد: واحدهای عرضه کننده نوشت افزار باید از عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی خودداری کنند.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران، مطابق رویه هر ساله و با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، بازرسی بر بازار اقلام پرمصرف مهرماه را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

با پیگیری‌های و مذاکرات انجام شده قرارداد نهایی همکاری میان اتاق اصناف ایران و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) به منظور راه‌اندازی سامانه مرکز آموزش و پژوهش اتاق اصناف ایران و با هدف ارتقا محیط کسب‌و کارها امضا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرارداد نهایی همکاری بین اتاق اصناف ایران و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) به‌منظور راه‌اندازی سامانه مرکز آموزش و پژوهش اتاق اصناف ایران و با هدف ارتقای محیط کسب‌وکارها امضا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرایط اقتصادی، تحریم‌ها، ناپایداری و محدودیت‌های اینترنت، اکوسیستم استارت‌آپی کشور را تضعیف کرده‌اند. با این حال آنهایی هم که با وجود ریسک‌های بسیار اقدام به فعالیت در این حوزه می‌کنند، در همان مراحل ابتدایی با چالش‌های بسیاری روبه‌رو می‌شوند. حالا ظاهرا یک چالش دیگر هم پیش‌روی استارت‌آپ‌ها قرار دارد و آن دریافت مجوز از طریق درگاه ملی مجوزهاست.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران اعلام کرد: در4 ماهه نخست سال 1402 گرانفروشی با کاهش 20 درصدی، عدم درج قیمت با کاهش 36 درصدی و عدم صدور صورت حساب با کاهش 31 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل اتفاق افتاده است.

خبرگزاری مهر

طبق اعلام اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلفات طی 4 ماه نخست امسال مربوط به گرانفروشی، درج نشدن قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از انجام 861 هزار و 515 مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی چهار ماهه نخست سال 1402 خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها در سطح کیفی به دلیل شکایت محور بودن و تمرکز بر نظارت بر انبارها و مراکز عمده نگهداری کالا مورد توجه بوده است.

وب‌گاه گسترش

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از انجام 861 هزار و 515 مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی 4 ماهه نخست سال 1402 خبر داد و گفت: این بازرسی ها در سطح کیفی به دلیل شکایت محور بودن و تمرکز بر نظارت بر انبارها و مراکز عمده نگهداری کالا مورد توجه بوده است.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مجلس، سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران را مکلف به همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون و اتاق اصناف کشور ایران، برای ایجاد سامانه جامع اطلاعات سرمایه گذاری کشور کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز دوشنبه (16 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها با ماده 24 این طرح با 169 رأی موافق، بدون رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند. براساس ماده 24 این طرح؛ در مواردی که طبق قانون از جمله ماده (12) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی...

خبرگزاری مهر

با مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق توسعه ملی مجاز شد تا یک درصد از منابع ورودی سالانه خود را در این صندوق سرمایه‌گذاری کند.

وب‌گاه گسترش

مهدی امیدوار - خزانه‌دار اتاق اصناف ایران