شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات داخلی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با حضور تمامی اعضا برگزار و طی آن مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجتبی صفاری رییس جدید اتاق اصناف ایران شد.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه مشرق نیوز

اجرای طرح ساماندهی مشاوران املاک نشان می‌دهد در ازای هر 1000 بنگاه فعال، 30 بنگاه متخلف وجود دارد

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون بیش از سه‌هزار واحد صنفی متخلف در سطح کشور پلمب شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای با اشاره به مسائل موجود درباره هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و عملکرد آنها، خواستار اصلاح جدیِ فرایند دادرسی از طریق بالا بردنِ کیفیت مرحله تشخیص مالیات و رسیدگی کارآمد به اعتراض مؤدیان و احقاق حقوق آنها شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران عمده اشکالات هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی را بر شمرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران گفت: برخی از صنوف نیاز است برای دریافت پروانه کسب و پس از دریافت آن، شرایط خاصی را به عنوان شرایط بهداشتی رعایت کنند که تاییدیه رعایت این اصول بهداشتی در زمان پروانه کسب، دردسرساز شده است.

وب‌گاه گسترش

در حالی که هیات مقررات‌زدایی در دی ماه 1400، با رای تمامی اعضای این هیات از جمله وزیر اقتصاد، معاون دادستان کل کشور، معاون سازمان بازرسی کل کشور، معاون دیوان محاسبات کل کشور، دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلام و اتاق های بازرگانی و تعاون، استدلال های اتاق اصناف ایران در خصوص ضرورت عدم الزام واحدهای صنفی به عقد قرارداد با دفاتر بهداشت پذیرفته و این موضوع را مصوب کرد، اما همچنان وزارت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل اتاق اصناف ایران با توجه به مصوبه هیات مقررات‌زدایی، گفت: بنا بر گزارش‌های دریافتی، پاسخ استعلامات از وزارت بهداشت در درگاه ملی صدور مجوزها تایید نشده و واحدهای صنفی متقاضی پروانه کسب مجبور به امضای قرار داد با مراکز بهداشت می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

تذکر جمعی از نمایندگان مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت ثبت شد. این تذکر کتبی که تا کنون 41 امضا دارد، در نوبت قرائت هیات رئیسه مجلس در صحن علنی قرار داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز 29 مرداد 1402، تذکر جمعی از نمایندگان مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت ثبت شد.

وب‌گاه عصر ایران

با ابلاغیه اتاق اصناف ایران به اتاق های اصناف شهرستان‌ها، بازرسان مکلف شدند تا کالاهای مذکور را با مشخصات درج شده تطیبق دهند و به عنوان نمونه تعداد اوراق دفتر را بررسی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فروش نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی ممنوع اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

واحدهای صنفی نیز مکلفند ضرایب سود عمده و خرده فروشی را رعایت کرده، قیمت فروش را درج و فاکتور فروش معتبر و رسمی به مصرف‌کنندگان ارائه کنند. همچنین واحدهای عرضه کننده نوشت افزار باید از عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی خودداری کنند.