شنبه 7 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتحادیه طلای تهران ضمن تشریح دلایل ممنوعیت فروش طلای دست دوم، گفت: دارندگان جواز رسمی فروش طلای دست دوم، یک ماه مهلت دارند که رسته شغلی خود را به «خرده فروشی طلا» تغییر دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد: از سال‌های قبل پیگیر ممنوعیت فروش طلای دست دوم از طریق وزارت صمت و اتاق اصناف بودیم زیرا فروش این نوع طلا موجب ورود آسیب و خسارت به چرخه تولید و توزیع طلا شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اتحادیه طلای تهران ضمن تشریح دلایل ممنوعیت فروش طلای دست دوم، گفت: دارندگان جواز رسمی فروش طلای دست دوم، یک ماه مهلت دارند که رسته شغلی خود را به «خرده فروشی طلا» تغییر دهند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی روز گذشته اتاق اصناف ایران از ممنوعیت فروش طلای دست دوم خبر داد و رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از آن دفاع می‌کند که به نظر می‌رسد با موجودی بالای طلای دست دوم طلافروشان و همچنین رغبت مردم برای خرید طلای دست دوم، معاملات پنهانی و زیرمیزی و همچنین فروش طلای مستعمل در قالب نو توسط طلافروشان رونق گیرد.

وب‌گاه تابناک

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: طلافروشان دیگر مجاز نیستند طلای دست دوم بفروشند و این ممنوعیت به دلیل حمایت از تولید است؛ اما خرید طلای مردم، همچنان ممکن است و طلافروشان بعد از خرید طلای دست دوم از مردم باید آن را ذوب کنند تا به چرخه تولید بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی روز گذشته اتاق اصناف ایران از ممنوعیت فروش طلای دست دوم خبر داد و رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از آن دفاع می‌کند که به نظر می‌رسد با موجودی بالای طلای دست دوم طلافروشان و همچنین رغبت مردم برای خرید طلای دست دوم، معاملات پنهانی و زیرمیزی و همچنین فروش طلای مستعمل در قالب نو توسط طلافروشان رونق گیرد. در حالی روز گذشته اتاق اصناف ایران از ممنوعیت فروش طلای دست دوم خبر داد و رئیس...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف ایران اعلام کرد از این پس فروش طلای دست‌دوم به صورت رسمی ممنوع شد. حالا به جای طلای دست دوم چه چیزی می‌توان خرید؟

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اتاق اصناف ایران از حذف کد آیسیک فروش طلای مستعمل از سامانه نوین اصناف و ممنوعیت فروش آن در طلافروشی‌ها خبر داد و گفت: اتحادیه‌ها پس از اطلاع‌رسانی و دادن اخطارهای لازم، می‌توانند نسب به اعمال قانون نسبت به واحدهای متخلف اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا بهرامن، نایب‌رئیس اتاق ایران با اشاره به هدفگذاری‌های انجام شده برای توسعه و رشد اقتصاد کشور، تاکید کرد: توسعه و رشد اقتصادی پایدار به ابزارهایی نیاز دارد و بدون تامین ابزار و زیرساخت‌های لازم، محقق نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون تخصصی اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هیچ واحد صنفی اجازه فروش طلای دست دوم ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون تخصصی اتاق اصناف ایران اعلام کرد که کد آیسیک فروش طلای مستعمل از سامانه نوین اصناف و ممنوعیت فروش آن در طلافروشی‌ها حذف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون تخصصی اتاق اصناف ایران از حذف کد آیسیک فروش طلای مستعمل از سامانه نوین اصناف و ممنوعیت فروش آن در طلافروشی‌ها خبر داد و گفت: اتحادیه‌ها پس از اطلاع‌رسانی و دادن اخطارهای لازم، می‌توانند نسب به اعمال قانون نسبت به واحدهای متخلف اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس اتاق ایران با اشاره به هدفگذاری‌های انجام شده برای توسعه و رشد اقتصاد کشور، تاکید کرد: توسعه و رشد اقتصادی پایدار به ابزارهایی نیاز دارد و بدون تامین ابزار و زیرساخت‌های لازم، محقق نمی‌شود.