پنج‌شنبه 7 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه گسترش

دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به دستورالعمل فروش اینترنتی نان، اظهار داشت که این طرح به افزایش یا کاهش قیمت نان نخواهد انجامید. به گفته وی، هدف اصلی این دستورالعمل، اعمال نظارت کامل بر فرآیند فروش اینترنتی نان است.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به دستورالعمل فروش اینترنتی نان گفت: این طرح به افزایش یا کاهش قیمت منتهی نمی‌شود بلکه نظارت کامل در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی باید به سایت شرکت‌های سازنده تایر ایرانی مراجعه کنید. مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی شامل؛ کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو است. پس از طی کردن مراحل ثبت نام لاستیک دولتی محصولات خریداری شده به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. لاستیک دولتی را چگونه بخریم؟ شرایط و سایت ثبت نام لاستیک دولتی اعلام شد ثبت نام لاستیک دولتی رویه‌ای مقرون به...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا گفت: تداوم پایش سکوهای مجازی و تشدید مقابله با عرضه کالای قاچاق از این بستر در دستور کار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: دستورالعمل فروش اینترنتی نان در طول سه ماه به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و اتاق‌های اصناف سراسر کشور باید بر اساس قیمت و هزینه‌های فروش نان اینترنتی، اعم از هزینه حمل‌ونقل، پلاستیک، نوع نان، افزودنی‌ها و قیمت نهایی را محاسبه کنند تا در هنگام خرید نان بر روی صورت‌حساب الکترونیکی نان ثبت و ارسال شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخیرا جمع کثیری از فعالان اقتصادی کشور به‌ویژه اعضای اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون و هم‌چنین تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی از شورای نگهبان درخواست کردند؛ مصوبه مجلس در مورد انتخاب شنبه دومین روز تعطیلات پایان هفته را تایید کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای درباره برخورد با گران فروشی میوه در سطح خرده و عمده اعلام کرد: به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ممانعت از سوءاستفاده سودجویان، کنترل و مدیریت مطلوب بازار و... پایش و نظارت دقیق بر روند قیمت‌گذاری حلقه‌های عمده‌فروشی و خرده‌فروشی میوه و تره‌بار در دستور کار بازرسان اصناف قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح تشدید بازرسی از واحدهای عمده فروش و خرده فروش میوه در سراسر کشور و مقابله با گران‌فروشی، آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی از واحدهای عمده فروش و خرده فروش میوه در سراسر کشور و مقابله با گران‌فروشی، آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اتاق اصناف ایران دستورالعمل فروش اینترنتی نان را به واحد های صنفی ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای دستورالعمل فروش اینترنتی نان را ابلاغ کرد، متن آن به‌شرح زیر است. به‌منظور ساماندهی فروش نان به‌صورت غیرحضوری (سکو‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و...) دستورالعمل فروش اینترنتی نان تصمیم جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ 14 اسفند 1402 ابلاغ شده است. به‌موجب این اطلاعیه، منظور از سکوی فروش غیرحضوری نان، بنگاه اقتصادی...

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به تشکل‌های صنفی، واحدهای صنفی نانوایی و عموم مردم، دستورالعمل فروش اینترنتی نان را ابلاغ کرده است. این دستورالعمل برای ساماندهی فروش نان به صورت غیرحضوری (از طریق سکوها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و غیره) ارائه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتاق اصناف ایران دستورالعمل فروش اینترنتی نان را به واحدهای صنفی ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتاق اصناف ایران دستورالعمل فروش اینترنتی نان را به واحد های صنفی ابلاغ کرد.

وب‌گاه الف

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به تشکل‌های صنفی، واحدهای صنفی نانوایی و عموم مردم، برای ساماندهی فروش نان به صورت غیرحضوری (سکوها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و...)، دستورالعمل فروش اینترنتی نان را ابلاغ کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای دستورالعمل فروش اینترنتی نان را ابلاغ کرد.