شنبه 7 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف با اشاره به لزوم تثبیت نرخ ارز گفت: هرموقع گرانی ایجاد میشود به سراغ اصناف می آیند اما بی تردید گرانی کالاها از افزایش نرخ ارز است.

وب‌گاه گسترش

در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت و روسای اتاق اصناف ایران، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون مطالبات حوزه خود را عنوان کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی صنعت CNG گفت: امروز با وجود 2500 جایگاه، ظرفیت عرضه روزانه 50 میلیون مترمکعب CNG معادل 50 میلیون لیتر بنزین را داریم اما متأسفانه بیش از نیمی از این ظرفیت خالی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی پورمحمدی گفت: نگاه به درآمد بالای چند پزشک نگاه نکنید بسیاری از جامعه پزشکان و پرستاران درآمد خوبی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی گفت: خیلی از افرادی که درآمد بسیار زیادی دارند، با فرار مالیاتی و شفاف نبودن بحث‌های مربوط به شبکه‌های مالی فرار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما کشور ثروتمند هستیم. آدرسی که پورمحمدی و دوستان می‌دهند آدرس غلط است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اظهار داشت: هنوز هیچ مرجع رسمی درباره واردات آیفون به ما اعلامیه‌ای نداده و واردکنندگان نیز منتظر تعیین سرنوشت این موضوع هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی، گفت: هنوز هیچ مرجع رسمی درباره واردات آیفون به ما چیزی ابلاغ نکرده و واردکنندگان هم منتظر تعیین تکلیف این موضوع، هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو ابلاغیه جدید در خصوص واردات آیفون طی روزهای اخیر با ابهاماتی همراه بود که همین امر موجب شد که بازار نیز تحت تاثیر قرار گیرد، در همین زمینه رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران عنوان کرد که هنوز هیچ مرجع رسمی درباره واردات آیفون به ما چیزی ابلاغ نکرده و واردکنندگان هم منتظر تعیین تکلیف این موضوع هستند.

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای مواد 14 و 15 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار مصوب 1390 تکالیف مسؤولان بهبود محیط کسب و کار در همه دستگاه‌ها توسط معاون اول ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

یکی از بهتریش روش های خرید لاستیک دولتی ثبت نام کردن در سایت های فروش اینترنتی است. این ثبت نام در سایت ها هر روز در ساعات مشخصی انجام می شود که می توان بهترین زمان آن را ابتذای روز دانست. پس از خرید، بارگذاری مدارک و واریز وجه، لاستیک‌ها به آدرس اعلام شده ارسال می‌شود.