یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با رویکرد مردمی‌سازی مالیات ستانی، عدالت‌محوری، پاسخگویی، تکریم ارباب‌رجوع و همچنین تسریع و تسهیل انجام امور مودیان، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی سازمان امور مالیاتی کشور با اتاق اصناف ایران و سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور به امضا رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استفاده از جوش شیرین در نان مانع تخمیر طبیعی نان می‌شود و از کیفیت می‌اندازد، ماندگاری نان را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اینکه برخی نانوایان کیفیت پایین آرد را بهانه‌ای برای مصرف جوش شیرین قرار دادند عنوان کرد: مجموع بازرسی‌ها و نمونه برداری‌ها نشان می‌دهد که آرد در بدترین کیفیت هم نیازی به استفاده از جوش شیرین پیدا نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علت ممنوعیت استفاده از جوش شیرین در نان این است که مانع تخمیر طبیعی نان می‌شود، نان را از کیفیت می‌اندازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر ممنوعیت استفاده از جوش شیرین در نان گفت: این ممنوعیت، جدید نیست و سال‌هاست که برقرار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر ممنوعیت استفاده از جوش شیرین در نان گفت: این ممنوعیت، جدید نیست و سال‌هاست که برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین دوره از جشنواره فروش ویژه نوروزی تحت عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» توسط اتاق اصناف ایران آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری حراج‌های فصلی و نمایشگاه‌های بهاره در کنار طرح «فجر تا فطر» برای شب عید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید: در مورد گشت ارشاد شیوه های جدیدتری در حال جایگزینی است اما اگر کسی با شرایطی نامناسب وارد خیابان شود چه کسی باید او را بگیرد؟! بالاخره مجموعه ای باید بیاید و با چنین فردی برخورد کند. در این زمینه ها وجود چنین ماشین هایی در سطح شهر نیاز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید: در مورد گشت ارشاد شیوه های جدیدتری در حال جایگزینی است اما اگر کسی با شرایطی نامناسب وارد خیابان شود چه کسی باید او را بگیرد؟! بالاخره مجموعه ای باید بیاید و با چنین فردی برخورد کند. در این زمینه ها وجود چنین ماشین هایی در سطح شهر نیاز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی خان محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر می گوید براساس طرحی در مجلس که در حال کار بر روی آن هستند، کارت ملی افراد بی حجاب «در سیستم فریز می شود و خدمات به مدت یک ماه به فرد داده نمی شود».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مورد طرح اخیر مجلس برای ضبط کارت ملی افراد بی حجاب گفت: در این طرح کارت ملی در سیستم فریز می شود و خدمات به مدت یک ماه به فرد داده نمی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی خان محمدی گفت: در روز‌های اخیر با همکاری وزارت صمت با مجموعه‌هایی مثل اوپال برخورد کردیم، در مورد گشت ارشاد شیوه‌های جدیدتری در حال جایگزینی است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی خان محمدی می گوید براساس طرحی در مجلس که در حال کار بر روی آن هستند، کارت ملی افراد بی حجاب «در سیستم فریز می شود و خدمات به مدت یک ماه به فرد داده نمی شود».

وب‌گاه گسترش

معاون سازمان حمایت در نامه‌ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق‌العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.