یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

افزایش تولید و کاهش صادرات فولاد، ورود خودروهای خارجی به بازار از آذر ماه، توسعه تجارت ایران و تایلند و افزایش 45 درصدی صادرات به کشورهای دریای خزر از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به واردات پوشاک قاچاق گفت: تدوین بخشنامه ساماندهی واردات پوشاک از روش‌های کوله‌بری، مسافری و ته‌لنجی به زودی انجام و ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران خاطر نشان کرد: در اعتراضات اخیر گزارشی مبنی بر خسارت‌های وارده به اصناف به اتاق اصناف تهران داده نشده، اما به هر حال فعالان اقتصادی می‌توانند در شرایط آرام به کسب‌وکار خود ادامه بدهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، مبارزه با قاچاق و تولید روغن موتور تقلبی به طور چند مرحله‌ای در حال اجرا است و در همین راستا بر اساس قانون، مقرر است از 15 مهر، دستگاه‌های نظارتی، هرگونه روغن موتور بدون شناسه کالا، موجود در واحد‌های صنفی توزیعی را، قاچاق تلقی کرده و طبق قانون با آن برخورد کنند. با توجه به فرصت کم باقی مانده تا زمان مقرر و از آنجایی...

وب‌گاه عصر ایران

حمیدرضا رستگار گفت: همچنین در اعتراضات اخیر گزارشی مبنی بر خسارت‌های وارده به اصناف به اتاق اصناف تهران داده نشده است، اما به هر حال فعالان اقتصادی می‌توانند در شرایط آرام به کسب‌وکار خود ادامه بدهند.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، از 15 مهر ماه دستگاه‌های نظارتی، هرگونه روغن موتور بدون شناسه کالا موجود در واحدهای صنفی توزیعی را قاچاق تلقی کرده و طبق قانون با آن برخورد کنند.

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر مبارزه با قاچاق و تولید روغن موتور تقلبی به طور چند مرحله‌ای در حال اجرا است و در همین راستا بر اساس قانون، مقرر شده از 15 مهر ماه، دستگاه‌های نظارتی، هرگونه روغن موتور بدون شناسه کالا، موجود در واحدهای صنفی توزیعی را قاچاق تلقی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور مالیاتی اتاق اصناف از اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی از آبان خبر داد و گفت: این طرح قرار بود از اول مهر اجرایی شود که بنا به دلایلی اول آبان اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: 2500 پرونده تخلف قطعه‌سازان در 20 ماه گذشته تشکیل شددر مردادماه امسال، دبیر کل اتاق اصناف ایران ضمن اعلام خبر ممنوعیت عرضه بدون شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو از 15 مرداد، بر الزام ثبت کد نقش فعالان حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت تاکید کرد

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی برای پایش و تنظیم هوشمند بازار عرضه و تقاضا و در کنار آن تداوم بازرسی‌های میدانی از اصناف رویکردی اصولی برای جلوگیری از احتکار، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه کالاها در استان مازندران است که به نظر می‌رسد تاکنون چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

وب‌گاه گسترش

حمیدرضا رستگار - مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

در نشست رئیس اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و چند شرکت مهم اینترنتی با معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، معضلات، مشکلات و تخلفات شرکت‌های اینترنتی و تبلیغات مغایر با شئونات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت‌های اینترنتی موظف شدند برای پیگیری مطالبات و گزارش‌های مردمی رابط خود را به ستاد معرفی کنند.