یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: نظارت دقیق در منع عرضه محصولات دخانی در فضای مجازی ابلاغ شده است همچنین تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان باید دخانیات را به طور شناسه دار عرضه کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: تا پایان سال 5800 فروشگاه به سامانه جامع تجارت متصل می شوند.

وب‌گاه الف

رئیس اتاق اصناف ایران دستورالعمل‌های ساماندهی سطح عرضه محصولات دخانی و بررسی راهکارهای مبارزه با قاچاق و تقلب را توضیح داد.

وب‌گاه الف

رییس اتاق اصناف ایران نوشت: مجلس با رای اعتماد مجدد به کارنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، گام‌های بزرگی در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور بردارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران در راستای ساماندهی سطح عرضه محصولات دخانی و بررسی راهکار‌های مبارزه با قاچاق و تقلب این محصولات نشستی تخصصی به میزبانی قاسم نوده‌فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران و با حضور هدایت معصومی مشاور معاون صنایع عمومی وزارت صمت، بهزاد، ولی زاده رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران، رؤسای اتحادیه‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران نوشت: مجلس با رای اعتماد مجدد به کارنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، گام‌های بزرگی در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور بردارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران گفت: معتقدیم ریشه کن کردن قاچاق، عزم ملی می خواهد و باید در بازرسی و نظارت در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: نظارت دقیق در منع عرضه محصولات دخانی در فضای مجازی ابلاغ شده است؛ همچنین تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان باید دخانیات را به طور شناسه دار عرضه کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در جلسه چهارشنبه هیئت مقررات زدایی با هیئت عالی نظارت اتاق اصناف ایران قرار بر این شد تا به این نهاد (اتاق اصناف) زمان داده شود تا موانع موجود برداشته شود.

وب‌گاه گسترش

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: اغتشاشات اخیر در تمامی صنوف و بازارهای از جمله بازار تلفن همراه و لوازم صوتی و تصویری باعث کاهش شدید فروش این محصولات و تعطیلی برخی از واحدها و فروشگاه‌های شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: اغتشاشات اخیر در تمامی صنوف و بازارهای از جمله بازار تلفن همراه و لوازم صوتی و تصویری باعث کاهش شدید فروش این محصولات و تعطیلی برخی از واحدها و فروشگاه‌های شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران گفت: مهلت شناسه‌دار کردن قطعات لوازم یدکی خودرو به مدت دوماه تا 15 آذر تمدید شد.

خبرگزاری مهر

ترکیب جدید هیئت رئیسه دور هفتم اتاق اصناف ایران به ریاست قاسم نوده فراهانی از امروز 25 مهر آغاز به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با اصلاح طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی - تخصصی موافقت کردند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی - تخصصی موافقت کردند.