یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه گسترش

قیمت سکه در 2 روز گذشته در کانال 16 میلیون تومانی باقی ماند. بانک مرکزی برای مهار بازار طلا و سکه طرح انتشار اوراق سکه با سررسید شش ماهه را مطرح کرده است. آیا این طرح می‌تواند راهکاری برای مهار قیمت باشد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اتاق اصناف ایران اعلام کرده که با دستور معاون رئیس‌جمهور و نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت، استفاده از "اسامی و اصطلاحات بیگانه" بر روی کالاها و تولیدات داخلی ممنوع و با مجازات مواجه خواهد بود.

وب‌گاه الف

اتاق اصناف ایران اعلام کرد: براساس دستور معاون رییس‌جمهور و نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت، استفاده از اسامی و اصطلاحات بیگانه بر روی کالاها و تولیدات داخلی ممنوع و مستوجب مجازات خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران اعلام کرد: براساس دستور معاون رییس‌جمهور و نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت، استفاده از اسامی و اصطلاحات بیگانه بر روی کالاها و تولیدات داخلی ممنوع و مستوجب مجازات خواهد بود.

خبرگزاری مهر

معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از انجام 1.5 میلیون بازرسی از واحدهای صنفی توسط واحدهای بازرسی و نظارت اصناف سراسر کشور طی 6 ماهه نخست سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از انجام 1.5 میلیون بازرسی از واحدهای صنفی توسط واحدهای بازرسی و نظارت اصناف سراسر کشور طی 6ماهه نخست سال 1401 خبر داد.

وب‌گاه الف

به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی؛ بازارچه‌های تخصصی، فصلی و محلی موقت در مترو تهران به عرضه بی‌واسطه کالا با قیمت مناسب به مردم خواهند پرداخت.

خبرگزاری دانا

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فروش بی واسطه و ارزان به مردم، ارائه تخفیفات مناسب به شهروندان و خانواده کارکنان شهرداری تهران و همچنین حمایت از اصناف و تولیدکنندگان داخلی از اهداف راه اندازی بازارچه های موقت در متروی تهران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی بازارچه‌های بازارچه‌های تخصصی، فصلی و محلی موقت در متروی تهران به عرضه بی واسطه کالا با قیمت مناسب به مردم خواهند پرداخت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

جزئیات تخلفات صنفی در نیمه نخست امسال نشان می دهد که 37 درصد تخلفات صنفی مربوط به درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخ‌نامه، 34 درصد گران‌فروشی و 8 درصد کم‌فروشی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران در جلسه مشترک با حامد عباسی نامی سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص استفاده از ظرفیت‌های شهر زیرزمینی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اصناف کشور گفتگو کرد. نامی در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر روزانه...

خبرگزاری مهر

به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی؛ بازارچه‌های تخصصی، فصلی و محلی موقت در متروی تهران به عرضه بی‌واسطه کالا با قیمت مناسب به مردم خواهند پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نیمه نخست امسال 37 درصد تخلفات صنفی مربوط به درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخ‌نامه و 34 درصد مربوط به گران‌فروشی بوده است.