یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه گسترش

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران گفت: مشاهده هرگونه کالای مشمول طرح در سطح عرضه که فاقد شناسه باشد به منزله قاچاق تلقی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران گفت: مشاهده هرگونه کالای مشمول طرح در سطح عرضه که فاقد شناسه باشد به منزله قاچاق تلقی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

انتخابات اتاق اصناف و ترکیب اعضای هیئت رئیسه آن همیشه یکی از موضوعات بسیار مهم در جامعه صنفی که تقریبا یک سوم از جمعیت کشور را خانواده اصناف تشکیل می دهند تلقی می شود.

وب‌گاه الف

خبرگزاری تسنیم نوشت: بسیاری از اعضای فعلی اتاق های اصناف به دلیل تبصره 1ماده 22 قانون نظام صنفی مبنی بر اینکه افرادی که دو دوره متوالی یا 4 دوره متناوب در هیئت مدیره اتحادیه ها عضو بوده اند امکان کاندید شدن در دور بعدی انتخابات را ندارند باید از اتاق اصناف خداحافظی کنند.

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از اعضای فعلی اتاق های اصناف به دلیل تبصره 1ماده 22 قانون نظام صنفی مبنی بر اینکه افرادی که دو دوره متوالی یا 4 دوره متناوب در هیئت مدیره اتحادیه ها عضو بوده اند امکان کاندید شدن در دور بعدی انتخابات را ندارند باید از اتاق اصناف خداحافظی کنند.

خبرگزاری مهر

جزئیات واردات خودرو، میزان عرضه خودرو در بورس کالا، واردات خودرو در ازای صادرات فرش و جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتاق اصناف ایران اعلام کرد: در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان؛ اسناد مرتبط با ویژگی‌ها و مشخصات فنی پایانه‌های فروشگاهی منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

سند ویژگی‌ها و مشخصات فنی پایانه‌های فروشگاهی - حافظه مالیاتی، دستورالعمل نحوه صدور صورت‌حساب الکترونیکی، قالب شناسه یکتا حافظه مالیاتی و شماره منحصر به فرد مالیاتی و دستورالعمل فنی نحوه اتصال به سامانه مودیان هستند که جهت استفاده مودیان صنفی و اتاق‌ها و اتحادیه‌های اصناف انتشاریافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران اعلام کرد: در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان؛ اسناد مرتبط با ویژگی‌ها و مشخصات فنی پایانه‌های فروشگاهی منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

از سوی اتاق اصناف ایران و در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان؛ اسناد مرتبط با ویژگی‌ها و مشخصات فنی پایانه‌های فروشگاهی منتشر شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اطلاعیه اتاق اصناف آمده است: به استناد آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت تا کنون تنها 30 میلیون نفر دوز سوم و بالاتر از واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که این آمار کمتر از نصف آمار افرادی است که دوز اول را تزریق کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که واحدهای صنفی باید ضمن تزریق 3 دوز واکسن کرونا در سامانه "ایران من" ثبت نام و QR Code دریافت کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف ایران با این سازمان بر توسعه «نهضت مهارت آموزی» در گام دوم انقلاب تأکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای تحقق شعار سال و به منظور آماده‌سازی نیروهای انسانی برای ورود به فضای کسب و کار و همچنین ارتقای مهارت‌های شاغلان و کارآفرینان مشاغل صنفی و تشکل‌های صنفی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آیین تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف با این سازمان بر توسعه نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب تأکید کرد.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان "تولید؛ دانش‌بیان؛ اشتغال‌آفرین" نام‌گذاری شده است و به منظور آماده‌سازی نیروهای انسانی برای ورود به فضای کسب و کار و همچنین ارتقاء مهارت‌های شاغلان و کارآفرینان مشاغل صنفی و تشکل‌های صنفی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.