یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دریافت مالیات از ارزش خانه‌ها و خودروهای لوکس نوعی مالیات بر ثروت است که با اجرای آن ضمن تحقق درآمدهای مالیاتی در اقتصاد کشور به کاهش فاصله طبقاتی و عدالت‌محوری در جامعه کمک می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت سالن‌های آرایشی در فضای مجازی و همچنین انجام اقدامات بهداشتی و درمانی توسط افراد غیرحرفه‌ای باعث بروز مشکلات جدی خواهد شد.

وب‌گاه الف

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرکت‌های تامین کننده دستگاه سمعک، موظف به درج قیمت مصرف‌کننده بر روی محصول، مطابق قیمت‌های مصوب در پرتال اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی شدند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 21 واحد صنفی استان در یک هفته گذشته به دلیل نقض دستورالعمل‌هایی کرونایی پلمب و پروانه کسب و کار 2 واحد صنفی هم به دلیل تکرار تخلفات بهداشتی تا اطلاع بعدی باطل است.

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمت مرغ در روزهای اخیر در بازار تهران افزایش یافت و از نرخ 59 هزار و 800 تومانی که پس از مردمی سازی یارانه‌ها مصوب شده بود، فاصله گرفته است.

وب‌گاه الف

روسای اتاق‌های بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون ایران در نامه‌ای مشترک به رئیس جمهوری از او خواسته‌اند که شرایط را به نفع بخش خصوصی تغییر دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رؤسای اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس جمهور ضمن برشمردن 4 مانه بر سر راه توسعه صادرات غیرنفتی، خواستار تک نرخی شدن ارز شدند.

خبرگزاری تسنیم

اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون ایران طی نامه مشترکی برای رییس جمهور ضمن اشاره به اقدامات موثر انجام شده در حوزه تجارت خارجی به بیان 4 معضل در خصوص نرخ ارز، بروکراسی اداری، تامین سرمایه در گردش و عدم توجه به بخش خصوصی پرداختند.

وب‌گاه گسترش

رؤسای اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس جمهوری ضمن برشمردن 4 مانه بر سر راه توسعه صادرات غیرنفتی، خواستار تک نرخی شدن ارز شدند.

خبرگزاری مهر

رؤسای اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس جمهوری ضمن برشمردن 4 مانه بر سر راه توسعه صادرات غیرنفتی، خواستار تک نرخی شدن ارز شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که به ابتکار مرکز تتا و با حضور نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی تشکیل شد، به موضوع صادرات از طریق تجارت الکترونیکی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس درشرق استان گلستان، رویکرد اصلی دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی را مبارزه با فساد، رانت و ویژه‌خواری دانست و گفت: این دولت حیاط خلوت ندارد و همواره در کنار مردم ایستاده و خدمت به آنها را افتخار خود می‌داند.