یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: در بخش لوازم یدکی و قطعات خودرو نیز به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با جان انسان‌ها دارد، بایستی شرایطی مهیا شود که قطعات با استاندارهای بین‌المللی و کیفیت بالا تولید شود.

وب‌گاه الف

دبیر کل اتاق اصناف ایران ضمن اعلام خبر ممنوعیت عرضه بدون شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو از 15 مرداد، بر الزام ثبت «کد نقش» فعالان حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل اتاق اصناف ایران، گفت: ما به عنوان یک ایرانی علاقمندیم تا از تولیدات ملی استفاده کنیم اما لازم است تا کیفیت‌ها را در بخش تولید افزایش دهیم. در بخش لوازم یدکی و قطعات خودرو نیز به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با جان انسان‌ها دارد، بایستی شرایطی مهیا شود که قطعات با استاندارهای بین‌المللی و کیفیت بالا تولید شود. اگر این شرایط فراهم شود قطعا تمایل برای استفاده بیشتر از تولید داخلی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر کل اتاق اصناف ایران - ضمن اعلام موافقت و همراهی اصناف، به لزوم اجرای این طرح اشاره کرده و گفت: بر اساس برآوردی که اتحادیه مربوطه در تهران در سال 1398 انجام داد، حدود 11.5 میلیارد دلار هزینه سالانه قطعات یدکی در ایران است.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر کل اتاق اصناف ایران: در بخش لوازم یدکی و قطعات خودرو نیز به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با جان انسان‌ها دارد، بایستی شرایطی مهیا شود که قطعات با استاندارهای بین‌المللی و کیفیت بالا تولید شود.

وب‌گاه گسترش

نشست حضوری و وب کنفرانس "مدیریت عرضه محصولات لوازم یدکی و مصرفی وسایل نقلیه" امروز 11 مرداد 1401، در اتاق اصناف ایران و با حضور محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، هوشیار فقهیی دبیر کل اتاق اصناف ایران و جمعی از نمایندگان نهادهای ذی‌ربط، روسای اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های مسئول در شهرستان‌های کشور برگزار شد تا نظرات کارشناسی برای اجرای طرح «ممنوعیت عرضه لوازم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: واحدهای صنفی لوازم یدکی خودرو که به هر دلیلی هنوز کد شناسه دریافت نکرده‌اند و کالا در انبار دارند، با دریافت معرفی‌نامه از اتحادیه 2 ماه فرصت استفاده از «شناسه اظهاری» دارند تا بتوانند این کالاها را تعیین تکلیف کرده، بفروشند یا مرجوع کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌ها در میان مردم و کسب‌وکارها به پایین‌ترین حد خود رسیده است، اعلام کرد که پیرو شیوع موج هفتم کرونا در کشور و سرایت‌پذیری بسیار بالای آن و رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است.

وب‌گاه عصر ایران

لازم است ضمن تأکید بر دریافت دوز سوم و در موارد لزوم دوز یادآور واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی نیز در دستور کار تمامی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی شیوع موج هفتم کرونا، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از خانواده بزرگ اصناف کشور خواست تا با افزایش مسوولیت‌پذیری اجتماعی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه و حافظ جان و مال خود و خانواده و همشهریان عزیز گردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتاق اصناف ایران پیرو شیوع موج هفتم کرونا به کشور و سرایت‌پذیری بسیار بالای آن و لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی اطلاعیه ای منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق اصناف ایران اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه باید کمک کنیم مجوز آموزش به اتحادیه‌های صنفی داده شود، گفت: حمایت‌های جانبی از حوزه کارآفرینی باید صورت بگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم نیز در اولویت باشد.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران پیرو شیوع موج هفتم کرونا به کشور در اطلاعیه ای بر استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و تزریق دوز سوم و یادآور واکسن کرونا در واحدهای صنفی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی اتاق اصناف ایران با اشاره به صلاحیت اتحادیه‌ها، گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند مجوزهای جوار کارگاهی را به اتحادیه‌ها بدهد.